تلاش براى عقد قرارداد يك ساله با سكوبرت
مرجع خبری پرسپولیس : برگزارى بازى بين تيم ملى عراق و تيم ملى امارات، سفر عمادرضا را به تهران به تعويق انداخت.

 

عماد كه همراه تيم ملى عراق در امارات به سر مى برد قرار است بعد از انجام بازى بين تيم هاى ملى امارات و عراق از كاروان تيم ملى كشورش جدا شده و بالاخره در تهران آفتابى شود تا آخرين مراحل حضورش در پرسپوليس را پشت سر گذاشته و پرسپوليسى شود.

 

پاداش ها در كرمان پرداخت مى شود؟!

 

آخرين پاداشى كه پرسپوليسى ها از مسئولان باشگاه دريافت كرده اند به هفته ها قبل بر مى گردد و سرخ پوشان پس از اينكه ۵ هفته ناكامى هايى را تجربه كردند هنوز رنگ پاداش را به خود نديده اند پس از دربى پرسپوليس با احتساب بازى در جام حذفى ۴ پيروزى پياپى (مقابل نفت محمودآباد، ذوب آهن اصفهان، استيل آذين و نفت تهران) دشت كرده اند ولى هنوز خبرى از پاداش نيست.در چنين شرايطى از باشگاه پرسپوليس خبر مى رسد حبيب كاشانى اين روزها در تلاش است بودجه اى را تهيه و براى پرداخت پاداش به پرسپوليسى ها اختصاص دهد. منابع نزديك در باشگاه مى گويند اين احتمال دور از ذهن نيست پرسپوليسى ها در كرمان و در آستانه بازى با مس پولدار شوند و پاداش دريافت نمايند.

 

تلاش براى عقد قرارداد يك ساله با سكوبرت


طبق قرار و مدارهاى اوليه، سكوبرت و مدير برنامه هايش با مسئولان باشگاه بر سر عقد قرارداد شش ماهه با پرسپوليس به توافق رسيده اند ولى ازباشگاه پرسپوليس خبر مى رسد تا زمان عقد قرارداد رسمى تلاش ها براى افزايش اين مدت از ۶ ماه به يكسال ادامه دارد و اين احتمال دور از ذهن نيست كه زمان قرارداد با سكوبرت از شش ماه به يك سال افزايش پيدا كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)