پرسپوليس بدون تلفات سوار بر پيكان/خوردبين مسافر مالزى مى شود
مرجع خبری پرسپولیس : بدون احتساب ريكاورى ديروز كه در برنامه سرخ پوشان گنجانده شده بود، پرسپوليسى ها براى رويارويى با پيكان ۳ جلسه تمرين در برنامه دارند.

 

طبق برنامه مكتوبى كه در اختيار سرخپوشان قرار گرفته، پرسپوليسى ها امروز صبح در درفشى فر حضور پيدا خواهند كرد تا تمرينات اصلى خود را استارت بزنند روزهاى ۵ شنبه و جمعه نيز دو جلسه تمرين عصرگاهى در برنامه پرسپوليسى ها گنجانده شده تا پس از تمرين عصر جمعه كاروان پرسپوليس تهران را به مقصد قزوين ترك كنند و خود را براى رويارويى با پيكان آماده سازند.

 

MRI براى ۲ مصدوم پرسپوليس

 

هادى نوروزى و محمد پروين دو مصدوم حال حاضر اردوى سرخپوشان طى اين هفته قرار است از ناحيه مصدوم خود MRI بگيرند تا ميزان و شرايط مصدوميتشان مشخص شود. اين در حالى است كه به نظر مى رسد درد و تورم ناحيه مصدوم هادى نوروزى كاهش پيدا كرده و قرار است در صورت مثبت بودن جواب MRI نوروزى از هفته آينده برنامه هاى تمرين خود را در زمين پى گيرى نمايد.پيش از اين گفته مى شد نوروزى پس از دو هفته (از روز مصدوميت به بعد) مى تواند در تمرين حاضر شود. اين در شرايطى است كه وضعيت محمد پروين همچنان در هاله اى از ابهام قرار دارد.

 

سكوبرت تست مى دهد

 

هنوز جوهر امضاى سكوبرت مدافع ماليايى سرخپوشان خشك نشده بود كه مصدوم شد تا كشيدگى از ناحيه همستيريگ پا مانع اين شود تا اين مدافع سيه چرده اجازه حضور در تمرينات پرسپوليس را نداشته باشد. در اين راستا گفته مى شود سكوبرت به زودى در تست ويژه اى زير نظر كادر پزشكى شركت خواهد كرد تا به بررسى وضعيت اين بازيكن پرداخته شود. طبق اعلام كادر پزشكى پرسپوليس، روند بهبود كامل سكوبرت مدافع پرسپوليس رو به رشد است و به احتمال فراوان به زودى تمرينات گروهى اش را استارت خواهد زد.


بائو دوباره در باشگاه پرسپوليس 

 

ميثم بائو هافبك سابق سرخپوشان هفته قبل به باشگاه رفت تا مطالبات سال قبل خود را دريافت كند اما در شرايطى كه او درصدى از مطالباتش را هم بخشيده بود، دست خالى باشگاه را ترك كرد تا اين مساله موجبات ناراحتى و دلخورى او را فراهم آورد. در اين راستا شنيده ايم بائو قرار است ظرف روزهاى آتى بار ديگر ميهمان پرسپوليسى ها در باشگاه شود تا پس از جلسه دوباره با مسئولان پرسپوليس، در مورد دريافت مطالباتش جلسه ديگرى را برگزار نمايد. هفته قبل بائو پس از شنيدن جواب منفى براى دريافت پولش با ناراحتى باشگاه را ترك كرد حتى شنيديم طى صحبتها اين تهديد كرده بود اگر پول او به موقع پرداخت نشود از پرسپوليس شكايت خواهد كرد.


پرسپوليس بدون تلفات سوار بر پيكان

 

با وجود بازى پربرخورد و ويژه اى كه سرخپوشان در برابر سپاهان برگزار كردند، محسن قهرمانى داور اين ديدار، هيچ يك از پرسپوليسى ها را در اين ديدار با كارت زرد جريمه نكرد تا بدين ترتيب پرسپوليس براى پيكان سوارى محرومى نداشته باشد و بدون تلفات به مصاف حريف خود در آخرين بازى نيم فصل برود. پرسپوليس در برابر سپاهان عليرضا نورمحمدى و حسين بادامكى را به دليل محروميت در اختيار نداشت تا صف محرومان پرسپوليس در كنار مصدومان اين تيم در مواجه با سپاهان كمى طولانى تر از بازيهاى قبل شود.

 

خوردبين مسافر مالزى مى شود


محمود خوردبين سرپرست باتجربه پرسپوليس اواسط ماه جارى، مسافر كوالالامپور مى شود. خوردبين به عنوان نماينده پرسپوليس به مالزى مى رود تا در مراسم قرعه كشى ليگ قهرمانان آسيا شركت كند تا بدين ترتيب در روزى كه سرخپوشان حريفان آسيايى خود را شناسايى مى كنند خوردبين به عنوان نماينده پرسپوليس در اين جلسه حضور داشته باشد. پرسپوليس پس از شناسايى حريفان آسيايى خود قرار است اواسط اسفند ماه اولين بازى خود را در آسيا برگزار كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)