مرجع خبری پرسپولیس :

زلاتکو می خواهد بداند بازيكنانش به نسبت يك فصل پيش چقدر تغيير كرده‌اند. به همين خاطر از باشگاه خواسته فيلم بازي‌هاي پارسال پرسپوليس را در اختيارش بگذارد تا بتواند شناخت‌اش از سرخپوشان را بالاتر ببرد.
پيش‌قرارداد همكاري با اسپانسر 6 ميلياردي كه براي بررسي به سازمان تربيت بدني فرستاده شده بود، پنج‌شنبه بار ديگر به بخش حقوقي باشگاه پرسپوليس بازگردانده شد تا درباره اضافه كردن بندهاي تازه به آن تصميم‌گيري شود. انصاري‌فرد قصد دارد چند بند تازه را به نفع باشگاه به اين قرارداد اضافه كند.
عليرضا حقيقي در تلاش است مجوز حضور در ليگ با پيراهن شماره 90 را بگيرد. او كه از دادن پيراهن شماره يك به ميثاق دلخور شده گفته 90 را مي‌خواهد. البته با نظر سازمان ليگ، هيچ بازيكني نمي‌تواند شماره‌اي بالاي 30 داشته باشد اما حقيقي گفته كه خودش در اين باره با رييس سازمان ليگ صحبت مي‌كند.
مدير عامل پرسپوليس اين روزها براي تسويه حساب با هتل‌ها تلاش مي‌كند. هتل‌هاي لاله، استقلال و المپيك بابت همكاري‌هاي فصل گذشته خود هنوز از پرسپوليس طلبكارند و ديگر حاضر به همكاري نيستند.
شيث رضايي روز پنجشنبه از يكي از روزنامه‌هاي ورزشي شكايت كرد. او معتقد است با وجود اعلام سازمان ليگ مبني بر منتفي بودن محروميت‌اش اين روزنامه عكس و اسم او را بارها به عنوان محروم چاپ كرده است.
در نامه‌اي به اداره امور اتباع خارجي، پرسپوليس براي مربيان و بازيكنان خارجي خود

 خواستار صدور مجوز اشتغال به كار شد. مدت اين درخواست يكساله است و قرار شده ظرف دو هفته آينده اين مجوز صادر شود.
پيراهن شماره 8 پرسپوليس را اين فصل حسين بادامكي مي پوشد. با رفتن علي كريمي بحث پيراهن شماره 8 مطرح شد و بادامكي، عادل، ملامحمد و حتي شيري كانديداي پوشيدن اين پيراهن بودند كه به خاطر سابقه بادامكي در پرسپوليس و پوشيدن اين پيراهن، شماره 8 به او رسيد.
كرانيكار خيلي خوش‌شانس بود كه در دريافت قسط اولش با بدقولي انصاري فرد مواجه نشد. اين مربي كروات كه وعده آخر هفته را گرفته بود، چهارشنبه شب در جلسه‌اي با انصاري‌فرد در باشگاه حاضر شد و 200 هزار دلار بابت قسط اول قراردادش دريافت كرد.
دستيار كروات كرانيكار حاضر نيست قبل از دريافت پيش‌پرداخت قراردادش به تهران بيايد. طبق قرارداد او پس از حضور در تهران بايد 120 هزار دلار بگيرد كه هنوز به او پرداخت نشده و به همين خاطر است كه تا امروز به ايران نيامده. انصاري‌فرد قول داده كه اين مبلغ را تا فردا به توميسلاو ايكوويچ بپردازد.
دو ماساژور جديد اين هفته به كادر پزشكي پرسپوليس اضافه مي‌شوند. از بيش از يك ماه قبل دكتر زرينه خواستار حضور دو ماساژور جديد شده بود كه بنا به قول مديرعامل قرار است آنها همين هفته به كادر پزشكي پرسپوليس اضافه شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)