مرجع خبری پرسپولیس : براي شروع ليگ، علي دايي نمي‌خواهد هيچ بازيكني را مصدوم در اختيار داشته باشد و براي همين همه آسيب‌ديده‌هاي پرسپوليس را گذاشته در اختيار مولايي و زرينه.

 

او البته ديروز و در نشستي كوتاه با اين بازيكنان- هاشميان، منصوري، رحمان احمدي- جوياي احوال آنها شد و خواهان بازگشت هر چه زودترشان به تمرين‌ها.


وحيد، ميهمان كلينيك الاهلي

 

كلينيك باشگاه الاهلي اين روزها ميزبان مهاجم باتجربه اما تازه‌وارد پرسپوليس است. وحيد هاشميان اگرچه نرم دويدن را جمعه آغاز كرده اما برنامه‌هاي درماني و فيزيوتراپي‌اش هنوز ادامه دارد و او هر روز با حضور در كلينيك باشگاه الاهلي، به فيزيوتراپي مشغول است.


حريف آسيايي پرسپوليس در نيمه‌نهايي جام اتصالات


مسابقات جام اتصالات امارات در گروه اول به پايان رسيد و تيم‌هاي العين و الوحده با قرار گرفتن در رده‌هاي اول و دوم به مرحله نيمه‌نهايي راه يافتند. در آخرين ديدار اين مرحله تيم فوتبال العين با وجود شكست يك – صفر برابر الوحده صدرنشيني خود را حفظ كرد و با 19 امتياز به‌عنوان تيم اول به مرحله نيمه‌نهايي صعود كرد و بايد در اين مرحله به مصاف تيم دوم گروه ديگر برود.

 

الوحده، حريف پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا نيز با 17 امتياز در رده دوم ايستاد. در گروه دوم اين رقابت‌ها تيم‌هاي الوصل و الشباب شانس صعود به مرحله نيمه‌نهايي را دارند كه قرار بود شب گذشته با برگزاري آخرين بازي در اين گروه وضعيت تيم‌هاي اول و دوم مشخص شود. هم‌اكنون الوصل با 16 امتياز در صدر جدول قرار دارد و الشباب نيز با 15 امتياز در تعقيب اين تيم است. تيم الجزيره، حريف سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا نتوانست از اين گروه به مرحله بعدي راه يابد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)