مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه و خواندنی از پرسپولیس را مرور می کنید تا در جریان آخرین وضعیت باشگاه به روایت مرجع خبری پرسپولیس قرار بگیرید:

جذب اسپانسر از تازه‌ترين برنامه‌هاي پرسپوليس براي ورزشگاه درفشي‌فر است. قرار شده بعد از مراسم افتتاحيه، باشگاه با چند شركت به مذاكره بنشيند تا در صورت توافق، تبليغات اطراف زمين‌هاي درفشي‌فر را به آنها بسپارد.

 

به همين منظور و همچنين براي ارزيابي شرايط ورزشگاه تا پيش از مراسم افتتاحيه كه روز سه‌شنبه انجام مي‌شود، مدير اجرايي و معاون مالي باشگاه با همراهي علي پروين و همچنين معاون ورزشي وزارت ورزش و جوانان در جريان تمرين ديروز صبح پرسپوليس بازديدي از بخش‌هاي مختلف ورزشگاه درفشي‌فر داشتند.

 

واكنش عادل به اعلان جنگ شيث: مهم نيست، شكايت كند

مدير برنامه‌هاي شيث رضايي مدعي شد كه اين بازيكن تصميم به شكايت از مجري برنامه نود گرفته است. موضوعي كه عادل فردوسي‌پور در واكنش به آن مي‌گويد: «شنيده‌ام شيث قصد دارد از من شكايت كند. مهم نيست و من هم مشكلي ندارم، او مي‌تواند شكايت كند. شيث كه سهل است، هر كسي دوست دارد مي‌تواند از من شكايت كند.»

رضايي گلر سوم، داستاني گلر چهارم پرسپولیس شدند

با امضا زدن پاي برگه قرارداد باشگاه، علي رضايي به عنوان گلر سوم پرسپوليس معرفي خواهد شد. اين دروازه‌بان كه از باشگاه ذوب‌آهن به پرسپوليس آمده به لحاظ فني مورد تاييد مربيان تيم سرخپوش قرار گرفته و قرار است قراردادش به عنوان گلر سوم پرسپوليس را در نيم‌فصل امضا كند. قرارداد مسعود داستاني هم به عنوان گلر چهارم به امضا خواهد رسيد.

سفر يك‌هفته‌اي نصرتي به تركيه

روزهاي پيش رو را محمد نصرتي دور از ايران سپري خواهد كرد. اين بازيكن كه دو سه هفته است از حضور در فوتبال و حتي تمرين كردن منع شده روز شنبه همراه با خانواده‌اش راهي تركيه شد تا چند روزي را دور از هياهوي اتفاق‌هاي اخير به استراحت بگذراند. اين سفر تا پايان هفته جاري ادامه خواهد داشت و بعد از آن محمد نصرتي بار ديگر به تهران بازخواهد گشت.

بیژن عزيزي، فقط مصدوم‌ها را تمرين مي‌دهد

وظيفه تمرين دادن به بازيكنان مصدوم و آنهايي كه به لحاظ بدني كمتر از ديگران آماده‌اند، به عهده بيژن عزيزي گذاشته شده است. او دو سه روز است كه وظيفه‌اش از ديگر مربيان پرسپوليس جدا شده و قرار است از اين به بعد هم فقط بازيكناني را تمرين بدهد كه يا تازه از مصدوميت برگشته‌اند يا اينكه به لحاظ بدني شرايط ايده‌آل و موردنظر سرمربي را ندارند.

خوشحالی کادرفنی از تعويق بازي با سپاهان

تعويق يكروزه بازي با سپاهان، نگراني‌ها بابت در اختيار نداشتن ملي‌پوشان و ناهماهنگي آنها را كمتر كرد. در روزهايي كه پرسپوليس نصف بازيكنانش را به خاطر حضور در تيم ملي، محروميت و آسيب ديدگي در اختيار ندارد، موكول شدن بازي با سپاهان به روز شنبه بهترين خبر براي پرسپوليسي‌ها است و سرخپوشان خوشحالي خود بابت اين قضيه را در تمرين ديروز صبح بارها به زبان آوردند.

سومديك و گمالوويچ به دنبال خوردبين!

عكس تيمي پرسپوليس در سال 49، مربيان خارجي تيم را حسابي سرگرم كرده، اين عكس را يكي از نزديكان وحيد هاشميان در غياب خود او براي محمود خوردبين آورده و با نشان دادن چهره قديمي پرسپوليس همه را هيجان زده كرده. جالب تر از همه اما واكنش مربيان خارجي پرسپوليس است. سومديك و گمالوويچ با تعجب به اين عكس قاب شده خيره بودند و محمود خوردبين را در پرسپوليس جست‌وجو مي‌كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)