مرجع خبری پرسپولیس :خبرهای ضد و نقیض دور و اطراف باشگاه پرسپولیس بی نهایت افزایش پیدا کرده. چند خبر کوتاه از این باشگاه را مرور می کنید تا در جریان آخرین وضعیت پرسپولیس به روایت مرجع خبری پرسپولیس قرار بگیرید:

مازيار از استيناف تجديد نظر مي‌خواهد

تجديد نظر در حكم جريمه دو ميليون توماني، تازه‌ترين درخواست باشگاه از شوراي استيناف فدراسيون است كه مازيار زارع قرار است انجامش بدهد. اين بازيكن كه به خاطر درگيري‌اش با افشين چاووشي در بازي با داماش به پرداخت دو ميليون تومان جريمه نقدي محكوم شده، درخواست تجديد نظر در اين حكم را با نظارت كميته حقوقي باشگاه آماده كرده و قرار است امروز آن را در اختيار شوراي استيناف فدراسيون بگذارد.

 

پاسپورت اریكسون در باشگاه پرسپولیس ، قرار ملاقات در فرانكفورت !

از شواهد موجود اينچنين به نظر مي‌رسد كه مذاكرات قرمزهای تهران با دنیزلی به نتیجه نرسیده چرا كه آقا مصطفی رقم بالایی را به پرسپولیس پیشنهاد كرده است. از طرفی اریكسون ديگر گزينه باشگاه هم در رسانه‌های سوئد عنوان كرده كه تا به حال مذاكراتی با مدیران ارشد پرسپولیس نداشته و فقط افراد مختلفي از ایران با او در مورد پیشنهاد پرسپولیس صحبت كرده‌اند. دیروز یک سايت نوشت از طریق رابط‌های مختلف كپی پاسپورت اریكسون به دست مدیران پرسپولیس رسیده است تا شرایط سفر او را مهیا كنند؛ همان كپی پاسپورتی كه چند ماه قبل در اختیار فدراسیون هم بود. طرفین حتی قرار ملاقات را هم فیكس كرده‌اند تا برای مذاكرات بیشتر رودررو با هم بنشینند. ظاهرا این قرار ملاقات در آلمان و در شهر فرانكفورت برگزار خواهد شد.

تقدير باشگاه از استيلي، وحيد و نوروزي

اردوي پيش از بازي با سپاهان را سرخ‌ها شلوغ‌تر از هميشه خواهند گذراند. غير از برنامه‌هاي معمول اين اردو، قرار است براي علي كريمي جشن تولد كوچكي گرفته شود و برنامه ديگر هم تقدير از بهترين‌ها و بااخلاق‌ترين‌ها است. باشگاه تصميم گرفته در اين اردو از هادي نوروزي به خاطر كسب عنوان بهترين بازيكن تورنمنت ولايت تقدير كند و از حميد استيلي و وحيد هاشميان هم به دليل انتخابشان به عنوان با اخلاق‌ترين‌هاي فوتبال ايران در يك ماه گذشته تقدير خواهد شد.

چك 25 ميليوني عزيزيان نقد شد

با نقد شدن چك باشگاه، جدايي سعيد عزيزيان از پرسپوليس هم رسميت پيدا كرد. عزيزيان كه با قراردادي 70 ميليون توماني به كادر فني پرسپوليس اضافه شده بود بعد از بركناري‌اش 20 ميليون از اين مبلغ را بخشيد و به ازاي مابقي طلبش يك چك 25 ميليوني از باشگاه گرفت. اين چك كه تاريخ آن مال پنج‌شنبه- دو روز پيش بود- سر موعد نقد شد تا عزيزيان بدون هيچ طلبي از پرسپوليس جدا شود.

محمد حرص پروين را درآورد!

محمد پروين در تركيب ثابت پيكان مقابل ابومسلم قرار گرفت و در طول بازي سه، چهار موقعيت مسلم گلزني را از دست داد البته محمد در اين بازي تحرك خوبي داشت و بارها با حركات خود خط دفاعي ابومسلم را به هم ريخت ولي در اوايل نيمه‌هاي اول و دوم چند فرصت مناسب گلزني را از دست داد تا حرص علي پروين كه روي سكوها نشسته بود در بيايد. محمد در نهايت در نيمه دوم تعويض شد ولي فرهاد كاظمي اعتقاد داشت كه او بازي خوبي را به نمايش گذاشته است.

آمار مصدومان، مدير راهبري را نگران كرد

مصدوميت‌هاي متوالی پرسپولیسی ها حالا علي پروين را هم نگران كرده است. پروين در تمرين پنج‌شنبه وقتي گزارش وضعيت بازيكنان مصدوم را تحويل گرفت با نگراني نسبت به اين موضوع، رو به خوردبين پرسيد كه «چرا زمان ما اين همه بازيكن مصدوم در تيم‌ها نبود؟»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)