مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به عملكرد ضعيف و دور از انتظار تعدادى از بازيكنان پرسپوليس مقابل صباى قم و محروميت ها و مصدوميت هايى كه تعدادى از سرخپوشان با آن مواجه شده اند به نظر مى رسد على دايى سرمربى سرخ ها مقابل سايپا تيمش را با نفرات جديد و تركيب دگرگون شده راهى زمين كند.

 

تغييراتى كه به نظر مى رسد در خط دفاعى و ميانى بيشتر از خط حمله باشد. نفراتى چون رحمان احمدى، سپهر حيدرى، مجتبى شيرى، تياگو فراگو و محمد منصورى از اصلى ترين كانديداهايى هستند كه پيش بينى مى شود در بازى مقابل سايپا در تركيب اوليه سرخ پوشان به زمين فراخوانده شوند.

 

محمدرضا مامانی در پرسپولیس؟

 

قبل از بازى صباى قم، على دايى از طريق مسئولان باشگاه درخواست خود را مبنى بر حضور هافبك سابق پرسپوليس به گوش رضا مامانى رسانده بود اما با توجه به استعفاى على دايى از سمت سرمربيگرى پرسپوليس به نظر مى رسد اين انتقال منتفى باشد. با بازگشت دوباره دايى به جمع سرخ پوشان به نظر مى رسد پرونده اين انتقال دوباره به جريان بيفتد.مامانى در دوران سرمربيگرى آرى هان سرمربى هلندى پرسپوليس يكى از بازيكنان شاخص پرسپوليس بود. او در دوران دنيزلى و قطبى نيز در جمع سرخپوشان حضور داشت.


۳ سرخ پوش در كميته انضباطى پرسپوليس؟!

خطاهاى بى مورد و تعدد كارت هاى زردى كه منجر به محروميت هاى متوالى اميرحسين فشنگچى هافبك جوان سرخ ها شده و خطاى سخت و سنگينى كه حسين بادامكى هافبك پرسپوليس در بازى مقابل صبا روى پاى وحيد حمدى نژاد مرتكب شد، دلايلى است كه موجب شده اين دو سرخ پوش به زودى براى ارائه توضيحات لازم در خصوص اين مسائل به كميته انضباطى باشگاه پرسپوليس فراخوانده شوند. شنيده هاى ما حاكى از اين است اين جلسه قرار است بعد از بازى با سايپا برگزار شود. البته فراموش نكنيد كه زمزمه هايى مبنى بر احضار شيث رضايى به خاطر بى احترامى به بازوبند كاپيتانى پرسپوليس نيز به گوش مى رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)