مرجع خبری پرسپولیس : براي حضور در دومين اردوي تداركاتي نيم فصل، پرسپوليسي‌ها صبح فردا راه امارات را در پيش مي‌گيرند، ساعت 7 صبح و با پروازي از هواپيمايي ماهان.

 

به همه سرخپوشان هم گفته شده كه دو ساعت قبل از پرواز خود را به فرودگاه و ديگر مسافران كاروان 48 نفره پرسپوليس برسانند. مثل اردوي پيش از اين، قرار است در امارات هم پرسپوليس در تورنمنتي با تيم‌هاي اروپايي رقابت كند كه در يكي از دو گروه اين تورنمنت 6 جانبه، پرسپوليس با زنيت سن پترزبورگ و اسپارتاپراگ همگروه شده است. با پايان اين تورنمنت، كاروان سرخ‌ها با پرواز ساعت 23 روز 7 بهمن ماه به تهران بازخواهد گشت.

 

بازي با زنيت و اسپارتاپراگ پخش مي‌شود؟

 

مثل بازي‌هاي تورنمنت تركيه كه پخش مستقيم شد حالا پرسپوليسي‌ها مي‌خواهند كه بازي‌هايشان در اردوي امارات برابر زنيت سن پترزبورگ و اسپارتاپراگ هم از تلويزيون پخش شود. در اين باره مذاكره‌هايي انجام شده و باشگاه منتظر پاسخ نهايي مسوولان صدا و سيما است.


بازي تيم ب لغو شد، پايه‌ها به ميدان مي‌روند


قرار بود امروز تيم ب پرسپوليس در ورزشگاه شهيد شيرودي رو در روي تيم حامي، صدرنشين آسيا ويژن تهران قرار گيرد اما اين مسابقه به خاطر نامساعد بودن زمين لغو شد. همچنين تيم اميد پرسپوليس كه در جدول رده‌بندي گروهش تيم سوم است امروز (سه‌شنبه) رودرروي تيم اتحاد پاكدشت قرار مي‌گيرد. اين مسابقه در ورزشگاه شهيد چمران شادآباد انجام خواهد شد. تيم جوانان پرسپوليس هم ساعت 15 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه شهيد كشوري ميزبان اتحاد پاكدشت خواهد بود. نوجوانان پرسپوليس هم ساعت 17 همين روز ميهمان احسان ري خواهد بود.


وحيد، ميهمان كلينيك باشگاه

 

آن مصدوميت بد موقع و ناگهاني، وحيد هاشميان را چند روزي است در كلينيك باشگاه ميهمان كرده. مصدوميتي كه زانوي مهاجم تازه‌وارد پرسپوليس را دچار مشكل كرده و او را به فيزيوتراپي و آب درماني‌هاي روزانه واداشته البته قرار است زانوي آسيب ديده هاشميان امروز صبح از سوي پزشك پرسپوليس معاينه و وضعيت او مشخص شود.

 

تعطيلي كميته فني تا بعد از اردو

 

نشستي كه گفته مي‌شد زمانش دوشنبه – ديروز- بوده برگزار نشد و دست‌كم تا دو هفته آينده هم خبري از آن نخواهد بود. وقتي قرار شد تصميم‌گيري درباره آخرين بازيكن اين فصل تيم با بررسي‌هاي بيشتري انجام شود، كميته فني هم به خودش استراحت داد و جلسه‌هايش را تا بعد از بازگشت پرسپوليس از اردوي امارات تعطيل كرد.


حلافي به اردوي امارات مي‌رسد؟

 

براي سفر به آن سوي خليج هميشه فارس، همه چيز آماده است، غير از پاسپورت سعيد حلافي. گرفتن ويزاي امارات، نياز دارد كه دست‌كم 6 ماه از اعتبار پاسپورت مانده باشد حال آنكه پاسپورت اين سرخپوش 3 ماه ديگر منقضي مي‌شود و حلافي براي رساندن خودش به اردوي پرسپوليس، بايد اول پاسپورتش را عوض كند. او اين روزها دنبال رفع همين مشكل است و اگر خوش‌شانس باشد، مي‌تواند با چند روز تاخير خود را به اردوي هم‌تيمي‌هايش در باشگاه ايرانيان دبي برساند.

 

جلسه ويژه كميته انضباطي براي حقيقي

 

رسيدگي به آنچه در اردوي تركيه به پرسپوليس و بازيكنانش گذشته بود اگرچه برنامه جلسه روز شنبه باشگاه بود اما قرار نيست با گذر از آن، تنها غايب جلسه آن روز تبرئه شود. عليرضا حقيقي به خاطر حضور در مراسم ختم پدر يكي از دوستانش و البته با اجازه باشگاه به جلسه روز شنبه نرفت و در عوض، امروز به تنهايي در كميته انضباطي حاضر خواهد شد تا درباره آنچه باشگاه از آن شاكي است، توضيح بدهد.


به پرسپوليسي‌ها حق اعتراض دادند

 

رفتارهايي كه در اين اردوي آخر پرسپوليس شاهدش بوديم بدون شك از سوي سرخ‌ها رد خواهد شد اما به هر حال براي صدور راي محكوميت آنها باشگاه در حال بررسي شرايط است. راي‌هاي صادره البته قابل تجديد نظر هم هستند و باشگاه اعلام كرده كه بازيكنان تا 10 روز بعد از صدور راي فرصت اعتراض خواهند داشت.

 

9 روز اردو، 2 روز استراحت

 

اردوي دوم سرخ‌ها در امارات به گفته كادر فني قرار است كمي سبك تر از اردوي قبلي آنها باشد و به همين خاطر بازيكنان پرسپوليس براي استراحت و خريد، دو روز وقت دارند؛ اولي در سومين روز اردو است و تعطيلي بعدي سرخپوشان هم همان روز آخر يعني هفتم بهمن كه قرار است پايان آن، با بازگشت سرخ‌ها به تهران همراه شود.

 

سكوبرت 10 هزار دلار گرفت

 

تمام روزهاي حضور در پرسپوليس را سكوبرت به درمان پاي مصدومش گذرانده اما هم از اردوهاي خارجي سهم دارد و هم از پول‌هاي پرداختي. همين دو روز پيش بود كه اين مدافع اهل مالي 10 هزار دلار ديگر از باشگاه گرفت تا بابت 35 درصد اول مبلغ قراردادش ديگر طلبكار نباشد و جالب اينكه او هنوز حتي يك دقيقه هم براي پرسپوليس بازي نكرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)