تمرین فردای پرسپولیس در آکادمی المپیک

مرجع خبری پرسپولیس:علي دايي، سرمربي پرسپوليس كه به دليل حضور در مراسم انتخاب بهترين بازيكن جهان به زوريخ رفته بود، امشب به تهران باز مي‌گردد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس كه در تمرينات روز ديروز غايب بود، سه‌شنبه شب به تهران باز مي‌گردد و از صبح روز چهارشنبه در كنار تيم خواهد بود. دايي به دليل حضور در كميته جوانان فيفا،در انتخاب بهترين بازيكن سال آسيا حق راي داشت.او قبلا گفته بود كه به مسي راي مي‌دهد.

علی دایی كه در تمرين امروز پرسپولیس غايب بود، امشب به تهران باز مي‌گردد و از صبح روز چهارشنبه در كنار تيم خواهد بود.

 

 

 

تمرین پرسپولیس به آکادمی المپیک منتقل شد

 

به دليل بارش برف و باران و آبگرفتگي زمين چمن درفشي‌فر با تصميم كادر فني تمرينات فردا قرمزپوشان در آكادمي ملي المپيك با حضور دايي برگزار خواهد شد.

پرسپوليسي‌ها فردا صبح در آكادمي ملي المپيك تمرين مي‌كنند و در صورتي كه برف و يا باران باز هم ببارد در تمرين فردا بعدازظهر به سالن ورزشگاه درفشي‌فر خواهند رفت. البته پرسپوليسي‌ها به دنبال اين هستند تا يك چمن مصنوعي براي تمرينات خود در صورت بارش شديد برف و باران پيدا كنند تا در اين مواقع دچار مشكلات نشوند اما هنوز موفق به اين كار نشده‌اند.

 

طبق نظر كادر فني، بازيكنان براي تست‌هاي مربوطه و از جمله وزن‌كشي و شرايط فعلي بدني بايد در سالن مجموعه ورزشي انقلاب حضور يابند.

كادر فني در نظر دارد، شرايط بدني، آمادگي بازيكنان و وزن آنها را پس از پشت سر گذاشتن تورنمنت آنتاليا مورد ارزيابي قرار دهد. به همين منظور سرخپوشان چهارشنبه به سالن مجموعه ورزشي انقلاب خواهند رفت.

 

همچنین طبق اعلام محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، بازیکنان این تیم روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری هر روز دو جلسه تمرین را در ساعت‌های 10 و 14:30 انجام می‌دهند و روز جمعه را به استراحت می‌پردازند.


شاگردان علی دایی همچنین روز شنبه 25 دی‌ماه یک جلسه تمرین را برگزار می‌کند و سپس برای حضور در تورنمنت چهارجانبه امارات راهی شهر دبی می‌شوند.

 

نشست کميته فني باشگاه پرسپوليس فردا برگزار مي شود

در اين نشست که از ساعت 12 و 30 دقيقه و با حضور سرپرست باشگاه و اعضاي کادر فني برگزار مي شود، گزارش اردوي ترکيه از سوي کادر فني به حبيب کاشاني ارائه مي شود.

در اين جلسه که علي دايي، سرمربي پرسپوليس نيز حضور خواهد داشت درباره اردوي امارات و حضور سرخپوشان در تورنمنت 6 جانبه اين کشور و نيز اعلام اسامي تيم براي حضور در جام باشگاه هاي آسيا، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)