پرسپولیس نیوز : بهروز رهبری فرد بار دیگر بدون هیچ پایه و اساسی خبر دیگری در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

مدافع سابق پرسپولیس و حامی حسین هدایتی در صفحه شخصی خود امشب نوشت : «شركت استيل اذين ايرانيان بر اساس حكم ديوان عالي كشور مالك قانوني باشگاه پرسپوليس تهران شد.

طبق اخرين خبر پس از صدور حكم و دستور لغو مزايده بيست و نهم ارديبهشت گروه مخالف حاج حسين هدايتي در وزارت ورزش از تمام توان خود جهت برگزاري اين مزايده استفاده نموده و در تلاش هستند با سپردن وثيقه ضرر و زيان در برابر اين حكم قانوني ايستادگي غير قانوني و غير منطقي نمايند. كه تلاشهايشان انشا الله در روز يكشنبه نقش بر أب خواهد شد.

در ضمن حسين هدايتي صراحتا اعلام نموده تا اخر در ميدان خواهد ماند و حتي در صورت اعمال فشارهاي غير قانوني از سوي وزارت ورزش كه بر خلاف نظر رئيس جمهور محترم نيز هست در مزايده احتمالي (كه امكان لغو حكم ديوان بسيار ناجيز است)با تمام توان و با رفع موانع غير قانوني و من دراوردي و اتهام گونه كه به شركت استيل اذين ايرانيان وارد شده در مزايده شركت قدرت مندي خواهند داشت.

فردا روز پرسپوليس بزرگ خواهد بود كه همه ما در كنار حسين هدايتي با حمايت از تيم محبوبمون صداي خواسته به حق خودمون رو به گوش همه مسئولان نظام خواهيم رساند.»

 

اگر شما هم مثل ما از متن بی سر و ته رهبری فرد چیزی دستگیرتان نشده کمی آن را باز می کنیم تا متوجه منظور وی شوید. پس از رد صلاحیت استیل آذین در مزایده سوم، این شرکت به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و رد صلاحیت خود به دلیل سپردن سهام به فرزندان 19 و 21 ساله هدایتی را غیرقانونی خوانده. به همین خاطر استیل آذین از دیوان عدالت اداری اول خواهان صدور دستور موقت برای جلوگیری از برگزاری مزایده چهارم و سپس صدور حکم قطعی مبنی بر پیروزی در مزایده سوم داده است. نتیجه این شکایت روز یکشنبه توسط دیوان عدالت اداری اعلام خواهد شد.

پیش از این هم رهبری فرد اخباری همچون مدیرعاملی حبیب کاشانی در پرسپولیس، پیروزی هدایتی در مزایده و رد صلاحیت رقیب و… را رسما اعلام کرده بود که هیچ کدام به حقیقت نپیوست مطالبی که بیش از داشتن ماهیت خبر سر و شکل آرزو به خود داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)