مرجع خبری پرسپولیس : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت: خبر یکی از خبرگزاری ها مبنی بر اینکه كاروان پرسپوليس براي سفر به اهواز با كمبود بليت مواجه شده و براي 4 بازيكن پرسپوليس بليت تهيه نشده بود، کذب است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

 

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس منصور بیک محمدلو افزود: بعضا شاهد انتشار اخبار نادرستی هستیم که خبر عدم تهیه بلیط برای 4 بازیکن پرسپولیس از جمله این اخبار است. متاسفانه خبرگزاری فارس بدون توجه به این مسئله که اساسا باشگاه پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اقدام به تهیه بلیط و رزرو هتل بر اساس تعداد پیش بینی شده بازیکنان کرده بود، این ادعا را مطرح کرده است که به هیچ عنوان صحت ندارد.

 

در سفر به اهواز مشکلی وجود نداشت و همه بازیکنان، کادر فنی و همراهان تیم، طبق برنامه از پیش تعیین شده عازم این سفر شدند.

 

 

وی تاکید کرد: همچنین اعلام کرده اند که كاروان تيم فوتبال پرسپوليس در غياب مسئولان اين باشگاه وارد اهواز شده است. این درحالی است که بنده به عنوان نماینده مدیریت باشگاه، همراه تیم هستم. بنابراین بزرگنمایی درباره اینکه کاروان پرسپولیس در غیاب مسوولان باشگاه عازم اهواز شده است به چه منظوری است؟ در حالی که تیم ها در شرایط و مرحله حساسی از رقابت های جام حذفی هستند، انتشار اخبار نادرست و حاشیه ای منصفانه نیست هر چند کادر فنی محترم و بازیکنان پرسپولیس بدون توجه به چنین مسایلی بر بازی فردا متمرکز هستند و ان شاءالله با ارایه یک بازی خوب، هواداران باشگاه را خوشحال خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)