در حالي که يک روزنامه انگليسي از جدايي احتمالي وين روني از منچستريونايتد خبر داده است، مسئولان باشگاه منچستريونايتد با انتشار بيانيه اي شايعه جدايي قريب الوقوع وين روني را از اين تيم تکذيب کردند.

 روزنامه ايندپندنت اخيرا در صفحه اول خود نوشت سر الکس فرگوسن، سرمربي شياطين سرخ اعلام کرده آماده است زمستان امسال به وين روني اجازه بدهد منچستريونايتد را ترک کند اما هنوز جزييات بيشتري در اين باره از باشگاه منچستر يونايتد به بيرون درز پيدا نکرده است. اما وين روني بلافاصله اين خبر را تکذيب کرد و در صفحه توئيتر خود نوشت:« روزنامه اينديپندنت مزخرف مي گويد. آينده من در منچستريونايتد است. من و مسئولان باشگاه نسبت به يکديگر تعهد داريم. من و سر الکس فرگوسن هيچ مشکلي نداريم و هر کس خلاف اين را مي گويد، مزخرف مي گويد.»

مسئولان باشگاه منچستريونايتد نيز بلافاصله در واکنش به خبر منتشر شده در اينديپندنت با انتشار بيانيه اي در پايگاه رسمي باشگاه خود، شايعات منتشرشده درباره جدايي قريب الوقوع وين روني را تکذيب و تاکيد کردند روني از اولدترافورد نخواهد رفت.

به گزارش پايگاه اينترنتي لايو فوت، مسئولان منچستريونايتد در بيانيه خود به طرفداران تيم اطمينان داده اند که باشگاه و سرمربي تيم خواهان ماندن وين روني در تيم هستند و روني نيز در قبال باشگاه تعهداتي دارد که به آنها کاملا پايبند است. روني و فرگوسن براي يکديگر احترام زيادي قائل هستند و بي صبرانه منتظر خدمت به تيم در فصلهاي آينده هستند.

در بيانيه منچستر يونايتد آمده است وين روني در تيم مي ماند و براي هميشه يک «شيطان سرخ» خواهد ماند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)