پرسپولیس نیوز :  مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از اعلام آمادگی یگ ایرانی خیر، کارآفرین و علاقمند به فوتبال ملی نسبت به تامین هزینه‌های انتقال محمدرضا خلعتبری از تیم فوتبال عجمان امارات به پرسپولیس خبر داد.

محمد رویانیان در این باره به سایت باشگاه پرسپولیس، گفت: پس از نشستی که با خلعتبری داشتم، هزینه‌ها و چگونگی جدایی وی از عجمان را بررسی کرده و تلاش‌ها، رایزنی‌ها و مذاکرات خود را مضاعف کردیم و خوشبختانه یکشنبه شب یک فرد ایرانی خیر، کارآفرین و مدیر اقتصادی علاقمند به فوتبال ملی آمادگی خود برای پرداخت هزینه های جدایی این بازیکن ملی‌پوش از عجمان را اعلام داشت و ما امیدواریم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و نهادهای دولتی همکاری‌های لازم برای امور اداری این کار بزرگ را با ایشان و ما به عمل آورند.

رویانیان تصریح کرد: این ایرانی خیر و مدیر اقتصادی علاقمند به فوتبال ملی در پی مذاکراتی که با ایشان داشتیم، به عشق فوتبال ایران و سربلندی آن، آمادگی خود را اعلام داشتند و هزینه اننتقال خلعتبری و جدایی‌اش از عجمان را تامین کند. امیدواریم این امر بسیار مبارک و ارزشمند که جنبه ملی دارد و نباید به آن رنگی نگاه کرد تحقق یافته و عملی شود. ایشان درخواست ما را پذیرفت و امیدواریم همه چیز خوب پیش رفته و در نهایت این انتقال انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)