مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل اولگ بلوخین سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اوکراین را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت گل در حاليكه پروژه انتخاب سرمربي پرسپوليس به يك وضعيت بغرنج براي اين تيم تبديل شده امروز و در حاشيه مراسم تجليل از روساي سابق فدراسيونها عباس انصاريفرد خبرتوافق با بلوخين مربي معروف اهل كشور اوكراين را اعلام كرد. البته يك اتفاق جالب رخ داد و آن زماني بود كه خبرنگار شبكه خبر تلويزيون در اين رابطه از انصاريفرد سوال كرد و مدير عامل پرسپوليس ابتدا خواهان خاموش شدن دوربين تصويربرداري شد تا اين خبربه شكل غير رسمي در اختيار رسانه ها قرار بگيرد.

انصاريفرد همچنين در ادامه به خبرنگار شبكه خبر گفت:” ما با بلوخين به توافق رسيده ايم اما اگر به هر دليلي اين اتفاق نيفتد هريستو استويچكوف جانشين او خواهد شد.”اولگ بلوخين مهاجم نامدار تيم ملي شوروي در اواخر دهه هفتاد و دهه هشتاد است كه يكبار نيز بعنوان مرد سال قاره اروپا برگزيده شده است.

 او در دوران مربيگري اش بيش از ده سال در تيمهاي مطرحي چون المپياكوس و آاك آتن از فوتبال يونان مشغول به كار بوده است. گلزن مطرح فوتبال شوروي سپس از سال 2003 تا 2007 سرمربي تيم طلايي اوكراين شد و براي اولين بار با اين تيم به جام جهاني راه يافت.آخرين حضور بلوخين روي نيمكت به سال 2008 و هدايت تيم اف سي مسكو مربوط مي شود.او تا اين لحظه اصلي ترين شانس هدايت پرسپوليس است . 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)