مینو فولکو دوست پسر دختر آنچلوتی متخصص تغذیه باشگاه رئال مادرید است.

یکی از آخرین خریدهای تابستانی کارلو آنچلوتی، یک متخصص تغذیه به نام مینو فولکو بود. او نامزد کاتیا، دختر آنچلوتی است و در اواخر ماه آگوست به رختکن رئال مادرید پیوست و مشاور تغذیه ای بازیکنان رئال مادرید است.

آوردن فولکو به رختکن رئال مادرید کار آسانی برای آنچلوتی نبود. کمی بعد از انتقال کارلو آنچلوتی به باشگاه رئال مادرید بود که او نام فولکو را مطرح کرد ولی پاسخ سران رئال بدین ترتیب بود:« دکترهای ما در بیمارستان سانیتاس مسئولیت مسائل تغذیه ای بازیکنان را برعهده دارند و ما به او نیازی نداریم.»

آنچلوتی با کادر فنی هفت نفره به مادرید آمد که در میان آنها نام داویده آنچلوتی، پسر او نیز دیده می شد و جیووانی مائوری مربی بدنساز تیم اوست. سران باشگاه رئال اعتماد زیادی به اعضای کادر فنی تیم او دارند و البته از مشاوره های پزشکان و فیزیوتراپ های بیمارستان سانیتاس نیز بهره می برند. آنچلوتی تیمی کامل را در اختیار دارد ولی با این وجود او برای جذب فولکو تاکید زیادی کرد و در نهایت حرفش را به کرسی نشاند و دامادش را همراه با یک متخصص تغذیه دیگر به سانتیاگو برنابئو آورد. او حالا تیمی تمام و کمال دارد و با تمام قوا در کنار اعضای خانواده اش رئال را هدایت می کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)