«حسین خبیری» از مدیران فوتبال کشورمان در خصوص انتشار اخباری مبنی بر حضورش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه هوادار، گفت: بزودی نشستی را با مالک جدید باشگاه برگزار خواهم کرد و سپس در خصوص حضور در هوادار تصمیم‌گیری می‌کنم.

«حسین خبیری» در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: از کودکی و زمانی که فوتبال را فهمیدم، عاشق پرسپولیس بوده و هستم. بدون هیچ منتی و در هر برهه‌ای که بخواهند با همه وجود آمادگی خدمت به باشگاه محبوبم را در هر سطحی دارم. با این حال از شواهد و قرائن، متوجه شدم میان گزینه‌های مدیریت نیستم.

وی افزود: همه کسانی که در پرسپولیس بودند و هستند، از این باشگاه اعتبار می‌گیرند و منت پرسپولیس بر سر همه ما هست و اگر اعتباری هم در ورزش داریم و منافعی هم نصیب دوستان می‌شود از صدقه سر پرسپولیس است. هر عزیزی تحت هر مسئولیتی در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کند باید به این موضوع افتخار کند و از این فرصت برای خدمت به باشگاه و هواداران بهره‌مند و نهایت تلاشش را انجام دهد.

خبری تصریح کرد: من هم پس از اینکه به یقین رسیدم برای حضور در پرسپولیس نظری و تمایلی وجود ندارد و حضور در باشگاه محبوبم فعلا منتفی ست، پس از اطمینان از وضعیت و قطعیت انتقال مالکیت باشگاه هوادار و مذاکره نهایی با مالک جدید درخصوص همکاری با این باشگاه بزودی تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)