در صورت تایید هیات‌مدیره پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت برای حضور در فصل آینده سوپرلیگ فوتسال زنان ایران آماده می‌شوند.

فرشته کریمی ستاره فوتسال زنان ایران که در آسیا هم عنوان بهترین بازیکن قاره را در اختیار دارد، نسبت به عدم حضور تیم‌های سرشناس گلایه کرد و بخش مهمی از صحبت‌های ستاره فوتسال زنان ایران خطاب به مدیرعامل پرسپولیس بود.

مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به گلایه فرشته کریمی واکنش نشان داده‌اند و از اظهارات عضو هیات‌مدیره سرخ‌پوشان پایتخت این‌طور برداشت می‌شود که احتمالاً طی روزهای آینده، مجوز حضور تیم پرسپولیس در سوپرلیگ فوتسال زنان از سوی هیات‌مدیره این باشگاه صادر خواهد شد. اتفاقی که می‌تواند زمینه‌ساز یک تحول بزرگ در فوتسال باشگاهی زنان ایران باشد و می‌تواند سایر باشگاه‌های متمول را هم به سوی این رشته سوق بدهد.

حسین خبیری عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با «فوتبال 360» در واکنش به اظهارات فرشته کریمی گفت: «خانم کریمی از مفاخر فوتسال ایران و آسیا هستند و درخواست‌شان کاملاً درست و منصفانه است. البته که نه باشگاه پرسپولیس، بلکه همه باشگاه‌ها این مسئولیت را عهده‌دار شوند که در حوزه زنان سرمایه‌گذاری کنند و در این زمینه آقای سجادی وزیر پیشین ورزش‌وجوانان هم نسبت به مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید زیادی داشتند که در حوزه زنان ورود کرده و تیمداری کنیم».

خبیری با قدردانی از زحمات سجادی گفت: «واقعاً دوست دارم از این تریبون از زحمات دوساله آقای سجادی تشکر کنم. ایشان حقیقتاً جزو مدیران کاربلد و نجیب بودند و زحمات زیادی را در این عرصه کشیدند و به نظر من بر جامعه ورزش واجب است که از زحمات ایشان قدردانی کند. یکی از دستورات ایشان، تیمداری در حوزه زنان بود که این مسئله چند نوبت در هیات‌مدیره پرسپولیس مطرح شد اما به طور جدی‌تر این مسئله را پیگیری خواهیم کرد و امیدوارم که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال هم پای کار بیایند».

مصوبه هیات‌مدیره، پرسپولیس را به سوپرلیگ فوتسال زنان می‌فرستد!

عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به تیمداری احتمالی سرخ‌ها در سوپرلیگ فوتسال زنان توضیح داد: «واقعا در هیات‌مدیره اکثریت اعضا موافق این مسئله هستند و در جلسه بعدی که اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد، این موضوع را مجدداً مطرح می‌کنم و امیدوارم با توجه به فرصت زمانی باقی‌مانده، این‌بار بتوانیم با موافقت آقای مدیرعامل، موضوع را مصوب و اجرایی کنیم. در نقطه مقابل، با وجود تمایل ما به تیمداری در حوزه زنان، امیدواریم که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال هم کمک کنند و شرایط را برای تیمداری پرسپولیس در سوپرلیگ فوتسال زنان فراهم کنند که فکر می‌کنم آقایان اصولی و کامیانی هم در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند».

خبیری در پاسخ به اینکه سوپرلیگ فوتسال زنان از 31 شهریورماه آغاز خواهد شد و برنامه پرسپولیس چیست، گفت: «این موضوع باید در هیات‌مدیره طرح شود. با شناختی که از اعضای هیات‌مدیره دارم، بعید می‌دانم که مخالفتی وجود داشته باشد. با این‌حال این مسیر باید طی شود و در جلسه بعدی هیات‌مدیره حتما این مسئله را مطرح خواهم کرد و امیدوارم در صورت تایید احتمالی در هیات‌مدیره، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم همراهی‌مان کنند تا به سرعت شرایط فراهم شده و بتوانیم در این زمینه تیمداری کنیم».

پرسپولیس در اوایل دهه نود و در دوره مدیریت محمد رویانیان، حضور 3 ساله‌ای در لیگ برتر فوتسال زنان داشت اما بعد از آن دیگر خبری از حضور تیم زنان پرسپولیس در رقابت‌های فوتسال نبود. در صورت احیای تیم فوتسال زنان پرسپولیس، این باشگاه بعد از یک‌دهه مجدداً در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتسال زنان تیمداری خواهد کرد که این مسئله می‌تواند خبر خوشی برای زنان فوتسالیست باشد و به نظر می‌رسد که در دوره جدید سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال آن باشند تا ناکامی‌های خود در دهه نود را جبران کرده و در مسیر قهرمانی در فوتسال زنان ایران گام بردارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)