هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل این تیم خواست دغدغه سرمربی و هواداران این تیم را برای جذب مهاجم خارجی در راستای تقویت تیم جدی بگیرد و برطرف کند.

 حسین خبیری، در گفت‌وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی، گفت:با توجه به تقاضای کادر فنی برای تقویت تیم و همچنین نگرانی هواداران پرسپولیس، درویش باید با جذب مهاجم، دغدغه هواداران را جدی بگیرد و برطرف کند. بازیکنان خیلی خوبی داریم که بیشتر آنها جزو بهترین‌های ایران و آسیا هستند اما پرسپولیس در خط حمله در کنار شهاب زاهدی که یکی از مهاجمان خوب ما است، نیاز به تقویت دارد.

خبیری افزود: هر چه در لیگ برتر جلوتر می‌رویم و به آغاز لیگ قهرمانان نزدیک می‌شویم، دغدغه کادر فنی و هواداران پرسپولیس برای جذب مهاجم بیشتر می‌شود و انتظار می‌رود درویش جدی‌تر به این موضوع توجه و اقدام کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس رقابت‌های مهم لیگ قهرمانان را پیش رو دارد، تاکید کرد: مهم‌ترین موضوع در حال حاضر تقویت پرسپولیس است. چند هفته دیگر باید پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و همه تیم‌های آسیایی با بهترین شکل ممکن روانه مسابقات می‌شوند. پرسپولیس هر فصل جزو مدعیان بوده و آسیایی‌ها حساب ویژه‌ای روی این تیم باز می‌کنند. در این شرایط باید به هر شکل و ترفندی شده است یک مهاجم خوب که بتواند عصای دست سرمربی باشد جذب شود و این هنر مدیریت است.

خبیری تاکید کرد: لیگ سختی را پیش رو داریم و در آسیا هم باید بازی کنیم و به همین خاطر دغدغه کادر فنی و هواداران برای تقویت تیم به حق است و مدیریت باشگاه هر چه زودتر این دغدغه را برطرف کند و ما هم حاضریم به هر شکل ممکن کمک کنیم. البته از ما باید خواسته شود که به چه طریقی باید کمک کنیم که آن را انجام بدهیم

وی در ادامه درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف بودجه، تصریح کرد: سقف بودجه قانون خوبی است تا فیرپلی مالی رعایت شود اما از آن طرف دیدیم که برخی تیم‌ها خیلی بی‌محابا و بدون توجه به این مصوبه تیم‌شان را تقویت می‌کنند. اینکه ما بنشینیم و بگوییم چون مصوبه سازمان لیگ است و سقف را رعایت کنیم اما در طرف دیگر تیم‌های دیگر بدون در نظر گرفتن این مصوبه، تنها به تقویت تیم‌شان فکر کنند، زیاد خوشایند نیست.

خبیری ادامه داد: سازمان لیگ باید با توجه به شکایت از برخی تیم‌ها به دلیل عدم رعایت سقف بودجه، با راستی‌آزمایی شفاف‌سازی کند و شفاف اعلام کند که چه اتفاقی افتاده است. به هر حال سازمان بازرسی بحث تخلف در برخی قراردادها مطرح کرده است که باید شفاف بررسی و اعلام شود. اگر سازمان لیگ قصد اجرای مصوبه سقف بودجه را دارد باید با راستی‌آزمایی، موارد تخلف را اعلام و جرایم انضباطی در نظر بگیرند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس یادآور شد: قبل از شکایت تیم‌ها باید سازمان لیگ، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال زودتر به این پرونده ورود کنند و دست به کار شوند. البته این کمیته‌ها با حساسیت در حال پیگیری هستند و اگر زودتر به شبهه‌های جامعه فوتبال درباره تخلف برخی تیم‌ها در عدم رعایت سقف بودجه جواب بدهند دیگر این بحث شکایت‌ها برچیده می‌شود. معتقدم بررسی این تخلفات باید به مراجع نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور هم سپرده شود، به خصوص که آنها هم در حال حاضر بدون هیچ تعارفی در حال بررسی هستند که جای تشکر دارد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌شود ما خودمان را با سقف بودجه محدود کنیم اما بقیه تیم‌ها هم بدون توجه به این قانون برای تقویت تیم‌شان اقدام کنند و اتفاقی هم برایشان نیفتد، اظهار داشت: اگر این قانون ضمانت اجرایی نداشته باشد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و تیم‌هایی که با احترام به قانون، مصوبه سقف بودجه را رعایت کرده‌اند، دیگر به این قانون توجه نمی‌کنند و آن را اجرا نمی‌کنند.

خبیری در ادامه درباره تائید حق پخش تلویزیونی در مجلس، گفت: مصوبه مجلس برای حق پخش تلویزیونی فوتبال و رسیدن باشگاه‌ها به حق‌شان برای باشگاه‌ها اتفاق خیلی خوبی است که جا دارد از نمایندگان تشکر کنم. پیگیری‌های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال واقعا ستودنی بود و باید از پیگیری‎‌های حمید سجادی و در ادامه کیومرث هاشمی و مهدی تاج و منصورقنبرزاده که برای به رسیدن فوتبال به حقش تلاش زیادی کردند، تشکر کنم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اثربخش سرپرست وزارت ورزش و جوانان از همین شروع کار، تاکید کرد: امیدوارم مجلس پس از معرفی آقای هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی، رای قاطعانه‌ای به وی بدهد تا با قدرت کارش آغاز کند. هاشمی از ابتدا در کارهای اجرایی ورزش حضور داشته و در ۳۰ سال گذشته همه مراحل مدیریتی را پله به پله طی کرده و یکی از نخبه‌های مدیریتی ورزش است و امیدوارم با وی اتفاق‌های خوبی برای ورزش کشور بیفتد.

وی در پایان درباره هجمه برخی پیشکسوتان پرسپولیس علیه گل‌محمدی هم یادآورشد:همه پیشکسوتان پرسپولیس و کسانی که با پیراهن این تیم بزرگ بازی کرده‌اند قابل احترام هستند اما در نقد باید انصاف و احترام را حفظ کرد. گل‌محمدی با پرسپولیس نتایج تاریخی را به دست آورده و یکی از مربیان تاریخ‌ساز باشگاه است که از زحماتش همواره تشکر می‌کنیم و معتقدیم که نباید دستاوردهای بزرگ این سرمربی با پرسپولیس زیر سوال برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)