پرسپولیس نیوز: معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: در فوتبال باید حرف را در زمین زد و سپاهانی‌ها بهتر بود به جای فرافکنی به زمین می‌آمدند و مقابل پرسپولیس بازی می‌کردند نه اینکه در استیناف دنبال تغییر رای باشند.

حسین خبیری، با اشاره به مصاحبه‌ها و تلاش‌هایی که سپاهانی‌ها با هدف تغییر رای دیدار با پرسپولیس انجام داده و در پیش گرفته‌اند، گفت: ضمن احترامی که برای همه زحمتکشان و مربیان فوتبال قائل هستم باید بگویم با مصاحبه کردن و جار و جنجال کسی به حقش نمی‌رسد. در فوتبال باید در زمین مسابقه عدالت برقرار شود و آنهایی که دم از عدالت می‌زنند بهتر بود به جای حرف زدن در زمین مسابقه حاضر می‌شدند.

وی در رابطه با اینکه رای دیدار برگزار نشده پرسپولیس برابر سپاهان به کمیته استیناف رفته است، افزود: ابتدا این را بگویم که ما نه تنها خواهان اعلام شدن نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس بودیم بلکه خواستار جریمه سنگین این تیم هم هستیم زیرا رفتار آنها برای آبروی فوتبال ایران درست نبود. اعضای حاضر در کمیته استیناف که اتفاقا افراد کاربلد و عادلی هم هستند و به طور حتم قانون را بدرستی اعمال کرده و تصمیم عادلانه‌ای خواهند گرفت و تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرند. آنها حکم کمیته محترم انضباطی را تایید خواهند کرد چراکه تصمیم و گزارش داوران محترم بازی و ناظر مسابقه و نماینده محترم فدراسیون منطبق با قانون و کاملا مشخص و مشهود بوده و جای هیچ شبهه‌ای باقی نگذاشته است. باز هم می‌گویم در فوتبال، جای گرفتن حق زمین مسابقه است نه اتاق مصاحبه و تریبون رسانه‌ها.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در رابطه با این بازی تعدادی فیلم‌ و ویدئو منتشر شد که سپاهانی‌ها با استناد به آن اعتراض کردند، در حالی که محرز بود که آنها مستندسازی و صحنه‌سازی کردند تا همه چیز را عادی جلوه دهند اما گزارش ناظر مسابقه و داور در این زمینه مشخص و قانون هم تعریف شده است.

وی اضافه کرد: ما در زمین ایستادیم تا بازی را شروع کنیم اما سپاهانی‌ها خودشان نخواستند چنین اتفاقی رخ دهد. سه امتیاز کمترین حق پرسپولیس در این بازی بود. سپاهانی‌ها از طرفی مصاحبه می‌کنند و می‌گویند که جان افراد برای آنها حائز اهمیت است. آنها چگونه چنین حرف‌هایی را می‌زنند در صورتی که در عمل شاهد اتفاقی دیگر هستیم؟! در سال‌های اخیر در دیدار مقابل سپاهان بیشترین خسارات به هواداران ما وارد شده است. مگر فصل گذشته هوادارنماهای منتصب به تیم رقیب هواداران ما را مضروب و به چشم طرفدار ما را آسیب نزدند؟ حرف‌های آنها با عمل‌شان کاملا تناقض دارد. مگر ماشین خبرنگاران و اصحاب رسانه را به آتش نکشیدند؟ همه اینها مستند است. اگر حمایت و زحمات و تلاش نیروی محترم انتظامی و یگان ویژه نبود شاید اتفاقات بدتری می‌افتاد. آنها اگر ادعا دارند جان افراد برای‌شان مهم است دست کم در ورزشگاه خودشان حرمت هوادار میهمان را نگه می‌داشتند و ایمنی را رعایت می‌کردند.

خبیری در مورد تمدید قرارداد بازیکنان گفت: به طور حتم مدیریت باشگاه پیگیر این موضوع خواهد بود. البته فکر می‌کنم صحبت کردن در مورد این موضوع از حالا، کمی زود باشد چون باید تمرکزمان ادامه بازی‌ها و قهرمانی در لیگ و جام حذفی باشد اما بازیکنان با غیرت ما در این سال‌ها افتخارات زیادی کسب کردند و به طور حتم مدیریت باشگاه با نظر سرمربی تیم در فکر حفظ تمام سرمایه‌ها است.

وی در رابطه با اینکه بشار رسن اعلام کرده است که در پرسپولیس نخواهد ماند، گفت: بشار رسن و رادوشوویچ از جمله بازیکنان خارجی با تعصب ما هستند. به طور حتم باشگاه در فکر تمدید قرارداد تمام سرمایه‌های باشگاه است و به راحتی ستاره‌هایش را از دست نخواهد داد. هیات مدیره و مدیریت باشگاه قطعا تمام تلاششان را خواهند کرد تا با حفظ آرامش و رفع مشکلات به هدف اصلی خود که پوکر قهرمانی است، برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)