عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که با حل چند مورد، می توان باشگاه‌هایی واقعا حرفه‌ای داشت.

بحث خصوص سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هنوز به سرانجام خاصی نرسیده است. این دو باشگاه که به دلیل نقص در مدارک مربوط به این موضوع، با محرومیت از سوی AFC مواجه شدند، فرصت این را دارند تا با ارسال مدارک لازم در فرصتی که شروع شده، مجوز حرفه‌ای را بگیرند و در مسابقات حاضر شوند.

حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، بزرگترین مانع جلوی پای سرخابی‌ها را در بحث حرفه‌ای شدن، مالکیت مشترک و دولتی آنها دانسته و افزود: آقای سجادی به همره تیم خود به جای شعار این کار را عملی کردند. سازمان خصوصی سازی هم زحمت زیادی کشید. یکی از اقدامات مهم در این مقطع، تبلیغات محیطی بود. رشد و مستقل شدن باشگاه نیازمند در اختیار گرفتن ابزارهاست. درآمدزایی از این بخش به نفع همه باشگاه‌ها بود.

اتفاق دیگری که باید بیافتد کمک صدا و سیما برای وضع قوانین حق پخش است. باید قوانینی تعریف شود که بحث حق پخش در اختیار باشگاه‌ها باشد و هر باشگاهی به اندازه سهم خود دریافت کند.

یکی دیگر از بخش هایی که ما در آن مشکل داریم، سخت افزار و تجهیزات است. امکانات فعلی، در شان فدراسیون فوتبال نیست. این همه کشور خارجی رفتیم و مثلا هر سال که به قطر می رویم یک ورزشگاه بزرگ افتتاح می شود. این شاید به دلیل جام جهانی باشد ولی قبل از آن هم شاهد این بودیم که قطر امکاناتی دارد که تیم های اروپایی هم می آیند و از آن‌ها استفاده می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)