معاون باشگاه پرسپولیس گفت: گل‌محمدی از نظر دانش چندین سال از سایر مربیان ایرانی جلوتر است.

حسین خبیری در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس شاهکار کرد و به نظرم یحیی گل‌محمدی بهترین مربی ایران است. گل‌محمدی از نظر دانش چندین سال از سایر مربیان ایرانی جلوتر است. یحیی با این همه تغییر و تحول و بازیکنانی که رفتند و حواشی که در قطر اتفاق افتاد، باز هم موفق شد و ارزش‌های خود را ثابت کرد.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس نشان داد که دلار‌های عربی به تنهایی برای موفقیت یک تیم کافی نیست و غیرت، شجاعت و تلاش بازیکنان برابر تیم‌های متمول پیروز شد. پرسپولیس مقابل النصر، نشان داد کادرفنی ما برای تمام دقایق بازی برنامه داشت. همه بازیکنان در هر لحظه و هر پستی به درستی به کار گرفته شدند.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره آینده پرسپولیس، گفت: امیدوارم پرسپولیس با قهرمانی در لیگ قهرمانان به حداقل حق خود که ایستادن در بام آسیا است، برسد. مدیریت باشگاه باید همین روند را ادامه دهد تا در آینده پرسپولیس به جام باشگاه‌های جهان هم برسد. پرسپولیس شایسته بهترین تقدیرهاست و گل‌محمدی و پیروانی به بهترین شکل تیم را مدیریت کردند.

خبیری در پایان در مورد کارنامه مدیریت پرسپولیس، خاطرنشان کرد: مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود همه تنگنا‌ها و مشکلات، واقعاً عملکرد خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر فنی و کیفیت فوق‌العاده بود و بهترین نتایج را در لیگ قهرمانان گرفت. از کادرفنی تا پشتیبانی، همه چیز تیم کامل بود و عملکرد همه درخشان بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)