عضو هیئت مدیره پرسپولیس انتقاد تندی را علیه قوانین جدید نقل و انتقالاتی انجام داد.

حسین خبیری عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد مجمع گفت: بزرگان در این مورد تصمیم خواهند گرفت و هر تصمیمی بگیرند، چه برای همکاری و یا عدم همکاری ما باشد، می‌پذیریم و مهم موفقیت پرسپولیس است.

وی راجع به تغییر هیئت مدیره با تصمیم قربانزاده اظهار داشت: ایشان حتما هدف و نیتشان خیر است و دوست دارند حالا که مسئولیت دارند، به عنوان عضو مجمع، اقداماتشان برای ارتقا باشد. من در مورد مجمع دوست ندارم صحبت کنم.

خبیری در خصوص سقف بودجه، عنوان کرد: ما به هر قانونی که وضع شود، نهایت احترام را می‌گذاریم اما قانونی که باعث تبعیض شود و باعث شود ما که ریالی استفاده از بودجه دولتی استفاده نمی‌کنیم و باعث شود باشگاه‌هایی که از راه میانبر خودشان را تقویت کنند، قانون قابل اتکا نخواهد بود.

او ادامه داد: ما برایمان مهم این است که اقدامی در چارچوب قانون، سلامت کاری و اقتدار مدیریتی کنیم که موفقیت پرسپولیس را تضمین کند. اگر قرار باشد قانونی بگذارند که بقیه تیمها (در همین چند روز هم شنیدید) تا جوهر قانون خشک نشده، هزینه‌های سرسام آور می‌کنند و همخوانی با قانون ندارد. قانون ما قانون موفقیت در پرسپولیس است. ما کاری که موفقیت پرسپولیس را تضمین کند انجام می‌دهیم، خصوصاً الان که سایر تیم‌ها هزینه‌های نجومی می‌کنند.

وی ادامه داد: برای ما یک قانون وجود دارد و آنهم حفظ اعتبار و بزرگی پرسپولیس است. برای دفاع از آنهم هر کاری انجام می‌دهیم. قانونی را که در آن یک تیم بودجه چند صد میلیاردی داشته باشد و برای خرج کردن هیچ محدودیتی قائل نشود، اما پرسپولیس که فقط به حمایت هواداران و درآمد اسپانسری متکی است سقف داشته باشد، قبول نخواهیم کرد. ما به قانون احترام می‌گذاریم، ولی مقابل قانونی که بخواهد مانع موفقیت شود، به‌عنوان امانت‌دار هواداران کاری را می‌کنیم که به نفع پرسپولیس باشد.

عضو هیئت مدیره قرمزها انتقاد خود را به این شکل پی گرفت: ما مثل سه نماینده دیگر جمهوری اسلامی ایران در لیگ قهرمانان شرکت خواهیم کرد و باید مثل دیگر نمایندگان، دست سرمربی باز باشد تا در آن رویداد از اعتبار پرسپولیس دفاع کند. دوما اینکه فیرپلی مالی به این معنی نیست که شما برای بعضی باشگاه‌ها محدودیت ایجاد کنند اما سایر باشگاه‌ها از میلگرد و حواله استفاده کنند و قانون را دور بزنند. ما از قانونی تبعیت می‌کنیم که جلوی موفقیت پرسپولیس را نگیرد چون ما امانتدار هواداران و نام پرسپولیس هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)