محمد خدابنده‌لو هافبک آینده‌دار پرسپولیس معتقد است این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر بیست‌وسوم بوده است.

محمد خدابنده‌لو هافبک جوان و آینده‌دار پرسپولیس که در نیم فصل به این تیم پیوست، موفق شد برای اولین بار عنوان قهرمانی را در لیگ برتر بدست بیاورد و به همراه تیمش جام را بالای سر ببرد. محمد که همیشه از علاقه شدیدش به پرسپولیس از دوران بچگی صحبت کرده بود، در خصوص بازی مقابل مس و قهرمانی در لیگ برتر گفت: خداراشکر شرمنده این همه هوادار نشدیم.

تیم مس رفسنجان باکیفیت و قابل احترام بود و نمایش خوبی مقابل ما داشت. ما باید این بازی را می‌بردیم. بچه‌ها زحمات زیادی کشیدند و خداراشکر در نهایت به هدفمان رسیدیم. بازی سختی بود و کار کمی گره خورد. با این حال ناامید نشدیم و توانستیم به گل برسیم. این قهرمانی مبارک همه هواداران عزیز که در طول فصل همه جوره از تیم حمایت کردند.

خدابنده‌لو در خصوص قهرمانی با تیمی که از بچگی طرفدارش بود هم گفت: همیشه رویای بازی و قهرمانی با پرسپولیس را داشتم. خداراشکر اولین سال حضورم در پرسپولیس با قهرمانی به پایان رسید. واقعا خوشحالم و بهترین شب فوتبالی زندگی ام را پشت سر گذاشتم.

هافبک پرسپولیس در خصوص کنایه‌های بازیکنان و مربیان استقلال به قهرمانی پرسپولیس هم گفت: نمی‌خواهم کری بخوانم. استقلال هم قابل احترام است و این تیم در این فصل زحمت کشیده و تا روز آخر مدعی قهرمانی بوده است. با این حال فکر می‌کنم تیم ما از هر نظر شایسته قهرمانی بوده و کسی نمی‌تواند قهرمانی ما را زیر سوال ببرد. تیم ما جو فوق العاده‌ای داشت و همه یکدل بودند تا قهرمان شویم. زحمت زیادی برای این قهرمانی کشیده شده و باید از کل تیم تشکر کنم. امیدوارم پرسپولیس در آینده هم بتواند این قهرمانی‌ها را تکرار کند و پرچم خوشرنگ ما همیشه بالا باشد.

خدابنده‌لو در خصوص قراردادش برای فصل بعد هم گفت: من برای سال آینده هم قرارداد دارم و با افتخار در خدمت پرسپولیس خواهم بود. امیدوارم اتفاقات قشنگ امسال را در سال بعد هم تکرار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)