وینگر پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر نفت و گاز گچساران گفت: سعی کردیم با تمام توانمان بازی کنیم و خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم.

در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرسپولیس با ۳ گل نفت و گاز گچساران را شکست داد. محمد خدابنده‌لو پس از این مسابقه اظهار کرد: خیلی خوشحالم که این اتفاق مهم افتاد و امیدوارم بتوانم در ادامه راه به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنم.

او درباره شرایط این بازی مطرح کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. ما حریف را دست کم نگرفتیم و سعی کردیم با تمام توانمان بازی کنیم و خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم.

او درباره داربی هم گفت: صد درصد بازی‌ها سخت هستند. امیدوارم بتوانیم از این بازی‌های سخت به خوبی عبور کنیم و بتوانیم در پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم.

او درباره تشویق تماشاگران با توجه به اینکه خودش هم هوادار بوده و او را هم خیلی تشویق کردند نیز گفت: خیلی به من لطف داشتند و چون خودم روی سکو هوادار بودم میدانم چه حسی دارند امیدوارم طوری بازی کنم از عملکردم راضی باشند.

در پایان یکی از خبرنگاران گفت ۱۲ سال پیش بیرون ورزشگاه بعد از داربی معروف ۳-۲ با من مصاحبه کردی؛ آیا فکر می‌کردی روزی به اینجا برسی و خودت بازی کنی؟ خدابنده‌لو پاسخ داد: آن روز را یادم است؛ وقتی بیرون استادیوم رسیدم، گوشی هم نبود، به ما گفتند بازی ۳ بر ۲ شده باورمان نمی‌شد. فکر می‌کردم به اینجا برسم ولی نه به این زودی، خیلی خوشحالم و امیدوارم که بتوانم جواب محبت هواداران و کادرفنی را بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)