محمد خدابنده‌لو هافبک تازه وارد پرسپولیس نمایش بسیار خوبی در اولین حضورش در ترکیب اصلی داشت.

بعد از چند سال تلاش نافرجام برای پیوستن به پرسپولیس، در نهایت زمستان امسال رویای پرسپولیسی شدن برای ستاره جوان فوتبال ایران محقق شد. صحبت از محمد خدابنده لو است؛هافبک جوانی و انرژیکی که طی یکی دو فصل اخیر بارها تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت ولی در نهایت نتوانست به تیم مورد علاقه‌اش برود. محمد که همه جا از علاقه زیادش به پرسپولیس صحبت کرده بود، در نهایت بعد از توافق دو باشگاه پرسپولیس و مس رفسنجان به عنوان یکی از خریدهای زمستانی سرخ‌پوشان راهی این تیم شد. خدابنده لو در اصفهان و بازی مقابل ذوب آهن چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد ولی در دیدار مقابل نفت و گاز گچساران از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و نمایش بسیار خوبی داشت. صحبت‌های خرید جدید قرمزها را در ادامه می‌خوانید.

بالاخره رویایی که همیشه در ذهنت داشتی، محقق شد و برای پرسپولیس به میدان رفتی.
خب همه می‌دانند که چقدر پرسپولیسی بودم و از بچگی آرزو داشتم تا روزی برای تیم محبوبم بازی کنم. خداراشکر می‌کنم که در نهایت این اتفاق رخ داد و توانستم به تیم مورد علاقه ام بیایم. از همه کسانی که کمک کردند تا این انتقال صورت بگیرد، تشکر می‌کنم. بازی برای پرسپولیس رویایی بود که از بچگی با من بود و مروبط به امروز و دیروز نیست. خیلی خوشحالم که پیراهن مقدس پرسپولیس را برتن می‌کنم. بازی برای پرسپولیس آرزویی بود که برآورده شد و خدارا شکر می‌کنم.

اولین حضورت در ترکیب اصلی پرسپولیس و بازی مقابل هواداران این تیم چطور بود؟
حس عجیب و البته فوق العاده ای بود. سال‌ها روی سکو پرسپولیس را تشویق می‌کردم و هوادار این تیم بودم. دغدغه هواداران را می‌دانم و به همین خاطر همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دهم. خیلی روز خوبی بود و قطعا برای من فراموش نشدنی خواهد بود. از بچه‌های تیم هم تشکر می‌کنم که به من کمک کردند تا راحت بازی کنم. خوشحالم بازی را بردیم و این بهترین اتفاق ممکن بود. دم آن‌هایی که در این سرما به ورزشگاه آمدند، گرم. برد مبارک همه پرسپولیسی‌ها باشد و امیدوارم همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

می‌دانم که از بچگی زیاد به ورزشگاه می‌آمدی. آن روزها فکرش را می‌کردی که روزی داخل زمین برای پرسپولیس به میدان بروی؟
خب همیشه به این موضوع فکر می‌کردم و می‌دانستم اگر خوب کار کنم و عملکرد خوبی داشته باشم، بالاخره این اتفاق می‌افتد. با این حال فکر نمی‌کردم به این زودی برای تیم محبوبم بازی کنم. من از روی سکو آمدم و هوادار پرسپولیس بودم. قدر این پیراهن را می‌دانم و هرچه دارم برای موفقیت تیمم می‌گذارم.

چند وقت قبل فیلمی از مصاحبه تو درحال ترک ورزشگاه در دربی معروف ۱۲ سال قبل منتشر شد. از آن بازی برای ما بگو.
بله آن هم یکی از خاطرات من در ورزشگاه است. در آن دربی شرایط پرسپولیس خوب نبود و با دو گل از استقلال عقب بودیم. من به همراه تعداد زیادی از هواداران ورزشگاه را ترک کردیم و اصلا حال خوبی نداشتیم. من هم مصاحبه کردم و خیلی ناراحت بودم. وقتی به خانه رسیدم فهمیدم پرسپولیس با ۱۰ نفر بازی ۲ بر صفر باخته را با نتیجه ۳ بر ۲ برده و اصلا نمی‌دانستم چه کاری باید بکنم. از طرفی حسرت خوردم که چرا تا پایان بازی در ورزشگاه نماندم تا این برد خاطره انگیز را جشن بگیریم. از طرفی هم بابت این برد فوق العاده خوشحال بودم.

راستی چرا شماره ۲۷ را انتخاب کردی؟
من عاشق شماره ۷ بودم و خیلی این شماره را دوست دارم. شماره ۷ متعلق به آقا سروش عزیز و دوست داشتنی است. ۷۷ در اختیار محمد عمری بود که نمی‌شود دوباره آن را پوشید. به همین خاطر ۲۷ را انتخاب کردم و بر تن می‌کنم.

در بچگی بازیکن محبوبت در پرسپولیس چه کسی بود؟
من همه بازیکنان را دوست داشتم چون عاشق پرسپولیس بودم. هر بازیکنی که برای تیم زحمت می‌کشید را دوست داشتم و واقعا نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم.

پرسپولیس روزهای خوبی را سپری می‌کند و چند برد خوب بدست آورده است. ادامه فصل را چطور می‌بینی؟
کار همیشه سخت است ولی پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است و برای رسیدن به جام تلاش می‌کند. بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. خداراشکر شرایط تیم و بچه‌ها بسیار خوب است و امیدوارم همین روند خوب را تا پایان فصل ادامه دهیم و بتوانیم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)