مرجع خبری پرسپولیس : البته اگر بار دیگر طی چند روز آینده عباس انصاری فرد را روی صندلی مدیریتی باشگاه پرسپولیس دیدید اصلا تعجب نکنید، اینجا پرسپولیس است و هیچ چیز بعید نیست.

عباس انصاری فرد در حالی که پیش از این دو بار بین سال های (1369-73 ) و ( 80 -81 ) مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، دی ماه سال 87 در حالی برای سومین بار به این سمت منسوب شد که هواداران پرسپولیس یکصدا خواستار جدایی داریوش مصطفوی از این سمت بودند. اتفاقی که البته کمی کمتر از یکسال بعد برای انصاری فرد نیز رخ داد تا اشتباه محمد علی آبادی در کنار گذاشتن حبیب کاشانی بیش از پیش نمایان شود.  کاشانی که در نهمین دوره لیگ برتر یک قهرمانی دراماتیک را با سرخپوشان پایتخت تجربه کرده بود در پی دخالت های رئیس وقت سازمان تربیت بدنی چند روز پس از قهرمانی و در تیرماه 87 از سمت خود استعفا کرده و محمد علی آبادی در قبول آن لحظه ای درنگ نکرده بود. داریوش مصطفی که از نادرترین مدیران ناموفق فوتبال ایران است (!) در طی قریب به 6 ماه مدیریت در پر طرفدار ترین تیم آسیا آنچنان عملکرد ناامید کننده ای را از خود باقی گذاشت که سبب شد محمدی علی آبادی رئیس سازمان ورزش که خود این مدیر بله قربان گو رو بر این مسند نشانده بود لحظه ای برای امضای حکم برکناری او درنگ نکند !

پس از کش و قوس های فراوان سرانجام نام عباس انصاری فرد از گوی شانس خارج شد که اتفاقا در دومین تجربه مدیریت در پرسپولیس کوهی از مشکلات را برای این تیم باقی گذارده بود. عباس انصاری فرد از همان روزهای نخست با در پیش گرفتن سیاست میخ و نعل اشتباهات را انجام داد و البته مدعی بود زمانی که تیم را خودش ببندد و مربی محبوبش را انتخاب کند مسئولیت تمامی ناکامی ها را خواهد پذیرفت. بی انصافی است اگر از خدماتی چون احداث کلینیک اختصاصی باشگاه که به حق حرکتی ماندگار از سوی این مدیر کهنه کار بود اشاره ای نکنیم و تماما کارنامه او را سیاه بدانیم

 اما او با اشتباهاتی به طور تمام و کمال وجه خود را میان هواداران پرسپولیس از دست داد . بر کسی پوشیده نیست جدایی علی کریمی از این تیم در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات ضربه ای سهمگین بر پیکره هوادارانی بود که به وعده های مدیرعامل دل خوش کرده و در پی روزهای روشن بودند اما از همان لحظه بخش اعظمی از نگاه ها از سوی هواداران نسبت به عباس انصاری فرد تغییر کرد. ماه ها وعده و وعید برای انتخاب سرمربی خارجی و نرسیدن ” یکشنبه ای ” که سوژه روز رسانه های خبری شد در حالی با انتخاب زلاتکو کرانچار خاتمه یافت که تنها دو هفته تا آغاز نهمین دوره رقابت های لیگ باقی مانده بود. هرچند انتخاب کرانچار خود نکته ای مثبت در پرونده کاری این مدیر بود اما خیلی زود  اظهار نظر های ضد و نغیض در خصوص آینده کاری سرمربی کروات و البته نتایج دور از ذهن تیم مطبوعش خیلی زود عرصه را آنقدر بر مدیرعامل سرخ ها تنگ کرد که او حتی برای تماشای مسابقه تیمش در ورزشگاه آزادی با مشکل مواجه شد ! تا جایی که ساعتی پیش از دربی از موتورسوار هایی که گفت که شب هنگام در پایتخت برایش شعار ” حیا کن … رها کن ” سر می دادند . سرانجام اقدام غیرحرفه ای در برکناری سرمربی کروات در فاصله یک هفته تا دربی پایتخت و البته وتوی حکم حاج عباس 17 ساعت پس از صدور سرانجام انصاری فرد را به پایان راه مدیریتش در پرسپولیس رساند.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)