مرجع خبری پرسپولیس : باید با وینگادا خداحافظی کنیم یا هیئت مدیره ؟

 شکست پرسپولیس در همدان و به سنگ خوردن تیر آخر این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‏تواند سبب آخرین روزهای مربیگری نلو وینگادای پرتغالی در پایتخت شود، البته او همواره از توافق بین خودش و باشگاه صحبت می‏کند اما با توجه به پیشینه مدیران قرمزها در این فصل بعید به نظر می‏رسد که به وینگادا فرصت بدهند تا به توافقاتش پایبند باشد. عباس انصاری‏فرد، مدیرعامل پرسپولیس طی چند هفته اخیر بارها از برکناری او حرف زده و حالا شاید بهترین فرصت برای انجام آنچه می‏خواهد، باشد تا به آروزی خود برسد!!
هرچند سرمربی پرسپولیس در مصاحبه مطبوعاتی بعد از دیدار با پاس از تمرکز روی بازی با الشباب سخن می‏گوید و منطقی هم به نظر می‏رسد که تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به او فرصت دهند، اما شواهد نشان می‏دهد که وینگادا روزهای آخرش را سپری می‏کند…
ولی داستان قرمزپوشان پایتخت می‏تواند دستخوش تغییرات دیگری هم باشد. محمد علی‏آبادی رئیس مجمع پرسپولیس که چند هفته پیش و بعد از شکست سنگین پرسپولیس مقابل الغرافه در قطر با تشکیل جلسه‏ای اضطراری به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نسبت به نتایج این تیم هشدار داده بود، حالا با حذف ارتش سرخ از جام حذفی، راحت‏تر می‏تواند تغییراتی در هیئت مدیره ایجاد کند. همان‏طور که مطلع هستید طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر حضور دادکان و کاشانی در هیئت مدیره پرسپولیس به گوش می‏رسد و هیچ بعید نیست رئیس سازمان تربیت بدنی که علاقه زیادی به تغییرات دارد، همین روزها این کار بکند.
پرسپولیس فعلاً زیر نظر دولت است و در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، عدم نتیجه‏گیری این تیم قسمتی از عملکرد ورزشی دولت محسوب می‏شود، برای همین تغییرات و خوشحال کردن خیالی طرفداران پرسپولیس می‏تواند تاثیر خوبی در انتخابات بگذارد. چنین شرایطی سبب می‏شود که امروز جایگاه هیئت مدیره پرسپولیس هم چندان محکم نباشد، هیئت مدیره‏ای که بحث در موردش بسیار زیاد است!
با این شرایط فکر می‏کنید کدامیک زودتر از پرسپولیس وداع می‏کنند. وینگادا یا اعضای هیئت مدیره؟
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)