رادوشوویچ دروازه بان سابق پرسپولیس با انتشار یک پست در اینستاگرام از پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد.

بوژیدار رادوشویچ در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «درود به تمامی هواداران بزرگترین باشگاه ایران. هرگز فکر نمیکردم اینگونه پستی رو در صفحه‌ی اینستاگرامم‌ بذارم.. حقیقتا کلمات ظرفیت توصیف نا امیدی و غم و اندوهم رو ندارند. پنج سال و نیم اینجا در ایران در کنار شما زندگی کردم. این مدت طولانی باعث شد اینجا به خونه‌ی من تبدیل بشه، نه فقط من، خانواده‌م، همسرم و فرزندم. به نقطه‌ای رسیدم که دیگه نمیدونم چی درسته چی غلط.. من کلی فردی نبودم و نیستم که زیاد صحبت کنم، ولیکن چیزی که میتونم بگم اینه که قطعا زمان خداحافظی با ایران و پرسپولیس رسیده. من هیچ اسمی از کسی نمیارم و کسی رو مقصر ترک خودم از باشگاه نمیکنم، چرا که دیگه لزومی براش وجود نداره. من حرفه‌ای بودم، هستم و خواهم موند، در تمامی مراحل زندگیم و حرفه‌ام. همه‌ی ما میدونیم چه مشکلاتی باعث عدم پیشرفت ‌و رسیدن به ایده‌آل باشگاه شده. اونهم توسط کسانی که هواداران رو روز به روز دارن فریب میدن. من با تمام وجودم خسته و غمگین از حرفای تو خالی هستم و واقعا نمیتونم با خودم کنار بیام که چطور تمام این مدت قبول کردم که گوش بدم به تمام دروغها، بی‌صداقتیها و وعده‌های پوچ و منتظر حل مشکلم شدم. واقعا نمیدونم چی بگم.. پنج عنوان قهرمانی لیگ، چهار جام در سوپر جام، یک جام حذفی و در نهایت دو فینال فراموش نشدنی در جام باشگاه‌های آسیا از بهترین لحظات زندگیم رو رقم زدند. شیرین‌ترین خاطرات از بهترین هواداران دنیا.. این خاطرات رو تا همیشه در قلبم خواهم داشت و همواره قسمتی از هویت من خواهد بود.

از تک تک شما هواداران برای همه چیز سپاسگزاری میکنم و از امروز من هم بعنوان یک هوادار در کنار شما خواهم بود. فقط متاسفانه دیگه نمیتونم اجازه بدم کسی با شأن و شخصیت خودم و خانواده‌ام بازی کنه. بنابراین از شما هم خواهش میکنم برای تصمیمی که گرفتم حرمت قائل بشید و درکم کنید چرا که این تصمیم یک شبه گرفته نشده و حاصل تمامی صبوری های من در قبال وعده‌های تو خالی هست. از شما هم خواستار این هستم که نگذارید کسی با دروغ و عوام فریبی سعی در فریب شما داشته باشند. با تمامی عوام فریبی‌های هر روزه نه فقط در مورد من، بلکه تک تک ما بازیکنها. اونها هرگز پرسپولیسی نبودن و نخواهند بود.

کسانی که منافع باشگاه رو فدای هدف و منفعت باشگاه میکنن. و بدین گونه شرایطی مثل شرایط من رقم میخوره.

مجددا از تک تک شما هواداران برای حمایتهای بی‌دریغتون سپاسگزاری میکنم و امیدوارم همه‌ی ما روزی پرسپولیس رو در نقطه‌ای که سزاوارش هست ببینیم.یک پرسپولیس… تا ابد پرسپولیس»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)