روبرت لواندوفسکی بعد از آخرین بازی خانگی خود برای بوروسیا دورتموند گفت که می خواهد با شکست بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان از دورتموند جدا شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، لواندوفسکی در دیدار شنبه شب برابر هافنهایم موفق به گلزنی نشد و دورتموند با نتیجه سه بر دو به برد دست یافت. دورتموند رده دومی جدول بوندس لیگا دراختیار دارد.

لواندوفسکی که به عنوان بازیکن آزاد فصل آینده به بایرن می رود دو بازی دیگر با دورتموند پیش رو دارد. آنها روز شنبه آینده دیدار لیگ برابر هرتا برلین را پیش رو دارند و روز 17 ماه مه نیز در فینال جام حذفی آلمان به مصاف بایرن می روند.

این بازیکن 25 ساله که در 130 بازی خود در مدت چهار سال حضور در دورتموند 72 گل در لیگ به ثمر رسانده است، می خواهد با تصاحب جام حذفی آلمان با این تیم خداحافظی کند.

وی اظهار داشت همیشه گفته ام که می خواهم با تصاحب یک جام با تیم خداحافظی کنم. می خواهم از همه کسانی که در مراسم خداحافظی شرکت داشتند تشکر کنم.

ستاره لهستانی در فصل جاری 26 گل در تمام رقابتها به ثمر رسانده و با 18 گل دومین گلزن برتر دورتموند در اروپا است.

یورگن کلوپ سرمربی دورتموند در مورد لواندوفسکی گفت او همیشه نهایت تلاشش را انجام داده و برای دو بازی آخر نیاز همین گونه خواهد بود.

لواندوفسکی تنها بازیکنی است که چهار بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. او فصل گذشته تمامی چهار گل دورتموند را برابر رئال مادرید به ثمر رساند. دورتموند در مرحله فینال مقابل بایرن قهرمان جام تن به شکست داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)