هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

احمد نوراللهی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در همه این سالها بردهای مهمی داشتیم و جام‌های زیادی بردیم اما اگر بخواهم بهترین روز زندگی ورزشی ام را معرفی کنم از تمام گل‌ها، پیروزی‌ها و جشن‌ها می‌گذرم و به روزی می‌رسم که پیراهن عشق کودکی و نوجوانی و جوانی ام به من هدیه شد.

آن روز هرگز فکر جدایی نمی‌کردم. دوست داشتم زمانی پیراهن پرسپولیس را از دست بدهم که فوتبال را کنار می‌گذارم. میخواستم همان روزی که چهار گوشه زمین را بوسیدم و خداحافظی کردم، روز پایان کارم با پرسپولیس هم باشد اما آنطور نشد که می‌خواستم. برای گرفتن این تصمیم سخت، بسیار کلنجار رفتم، بسیار مردد بودم و البته، بسیار بسیار بسیار منتظر. منتظر اینکه شاید یک نشانه‌ای ببینم از خواستن و به آن پاسخ مثبت بدهم ولی هرگز این نشانه ظاهر نشد. شاهد، حضور چندباره مدیربرنامه من در باشگاه و انتظار برای به نتیجه رسیدن مذاکراتی که هرگز به پایان نرسید.

البته دوست ندارم ازاین ناملایمات بگویم. اما این یک واقعیت است که همیشه، هر وقت یکی از بازیکن‌ها،یکی از بازیکنان تیم که بخشی از این سالهای پرافتخارند خواسته تصمیمی برای زندگی‌اش بگیرد رودرروی هواداران گذاشته شده. مدیران هیچ وقت دیواری کوتاه تر از بازیکنان پیدا نکردند و همیشه به جای اینکه تلاش کنند راهی برای حل مشکلات و حفظ منافع باشگاه پیدا کنند، اولین هدفشان این بوده که بازیکن ها را مقابل هواداران قرار بدهند؛ آن هم بازیکنانی که بیشترین میزان تلاش را در پرسپولیس داشتند.

این بار هم احتمالا اوضاع بر همین منوال خواهد بود اما واقعیت های دیگری پیش روی ماست و من با اجازه همه کسانی که با عشقشان من را به جلو هل دادند،برای رسیدگی به دیگر تعهدات زندگی مدتی از شما دور خواهم بود.

نیک می‌دانم، طرفداران بر آنچه گذشته و می‌گذرد، آگاه هستند و بعد از این سالهای پرافتخار و تاریخی به من این اجازه را می‌دهند. آنها می‌دانند که در این مدت من هرگز با پرسپولیس بحث مالی نداشتم و حداقل در سه مورد باوجود امکان جدایی، تصمیم به ادامه حضور گرفتم چون می‌دانستم که پرسپولیس در دوره محرومیت نقل و انتقالاتی و پس از آن به سربازانش نیاز دارد و حالا هم که این تصمیم را گرفته‌ام، باشگاه زمان کافی برای انتخاب‌های بعدی را خواهد داشت.

پیراهن پرسپولیس را در چمدان خود دارم و همیشه همراه خواهم داشت؛ به امید روزی که دوباره آن را بر تن کنم ومثل گذشته برای هوادارانش بجنگم.
به امید موفقیت پرسپولیس و سربلندی هوادارانش
من هرگز با شما خداحافظی نخواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)