پرسپولیس نیوز : پژمان جمشیدی ، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ، در یادداشتی احساسی ، از خداحافظی مهدوی کیا گفته است. مقاله پژمان را حتما بخوانید.

خیلی چیزها سرجایش نیست. خیلی آدم‌ها نباید بیایند و می‌آیند. خیلی روزها نباید کسل باشند و هستند و در این زمانه بایدهایی که نباید باشند. می خواهم از ته دل با رقیبی رفیق و بزرگی دوست‌داشتنی خداحافظی کنم.با این‌که اعتقاد دارم که فوتبال بی‌رحم‌تر از این است که برای رفتن کسی مراسم ترحیم بگیرد.دیشب خداحافظی‌ات در چشم من چقدر باشکوه و بزرگ بود. حسرت بی‌پایان خداحافظی با اسطوره‌های زندگی‌ام در کنار رفتن تو پایان یافت. همه آن‌ها کنارت بودند و من بلند بلند با آن‌ها خداحافظی کردم و عقده‌های دلم با بغضی تمام و کمال خارج شد.

خداحافظ مجتبی محرمی، خداحافظ شاهرخ بیانی، خداحافظ کرمانی‌مقام، خداحافظ کریم باقری و بدرود ناصرخان حجازی، خداحافظ مهدی مهدوی‌کیا.

از این‌که در تیم ملی با تو هم‌بازی بودم به خودم افتخار می‌کنم هرچند اگر نبودی بی‌شک بازی ملی من چند برابر می‌شد ولی خدا را شکر که نشد و خدا را شکر بودی و درخشیدی و درخشیدی .

 در شبی که قهرمان نشدیم و رقیب دیرینه‌مان قهرمان لیگ شد و در شبی که اشک هوادارن پرسپولیس اشکم را درآورد خداحافظی تلخ تو تلخی‌های زیادی را در ذهنم زنده کرد. این‌که چقدر دنیای حرفه‌ای ورزش پایان بی‌رحم و غم‌انگیزی دارد. اما یادت باشد دوست من که زندگی تنها خاطره است و ای کاش منتظر کسی نمی نشستی و زودتر می‌رفتی آن هم از میان جماعتی که تو را درک نمی‌کنند.

خداحافظ مهدی مهدوی‌کیا. خداحافظ خاطره دوست‌داشتنی رفاقت و رقابت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)