پرسپولیس نیوز : عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: حسن‌زاده یک هفته است که از کمیته انضباطی رفته و هنوز وضعیتش مشخص نیست.

حسین عبدالهی در خصوص شایعه استعفای اسماعیل حسن‌زاده از ریاست کمیته انضباطی، اظهار داشت: آقای حسن‌زاده یک هفته‌ است که به کمیته انضباطی نمی‌آید اما فکر نمی‌کنم تا این لحظه استعفایی داده باشد.

وی گفت: هفته پیش او به کمیته انضباطی آمد، وسایلش را جمع کرد و گفت دیگر نمی‌آید. حالا این کار را می‌توانید مرخصی، غیبت یا استعفا بنامید اما به هر شکل حسن‌زاده یک هفته است به کمیته انضباطی نمی‌آید و ما هم بدون او کارها را پیش می‌بریم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: اگر قرار باشد استعفایی داده شود، این استعفا باید به کفاشیان برسد و در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح شود. نمی‌دانم این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد و به همین دلیل ما طبق قانون کارمان را انجام می‌دهیم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی اکنون با معاون ارشد فعالیت می‌کند و رئیس ندارد. روغنی و دهمیانی هم در رأس کارها قرار دارند و ما منتظر هستیم تکلیف‌مان مشخص شود. به همین دلیل هم در کارها کمی مردد هستیم  اما مجبوریم به همین شکل کار کنیم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان دوپینگی اعتراضی به رأی‌شان داشته‌اند یا نه، گفت: تا به این لحظه اعتراضی به دست ما نرسیده اما طبق رأیی که صادر شده بازیکنان دوپینگی می‌توانند تا پایان وقت اداری امروز اعتراض کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)