اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

خداداد نقل و انتقالات پرسپولیس را استارت زد!

حضور خداداد عزیزی در پرسپولیس قطعی شده است و حتی او پیگیر برخی امورات مربوط به تیم و نقل و انتقالات نیز است.

چندین پیش در رسانه ها مطرح شد که در باشگاه برخی افراد از حضور احتمالی عزیزی خبر می‌دهند اما مسئولان باشگاه منکر شدند و به رسانه‌ها گفتند برای تبلیغات بوده اما هرچه گذشت موضوع خداداد جدی‌تر شد.

حتی خبر آمد که عزیزی خانه خود در تهران را حدود ۱۰ روز پیش در جلسه‌ای که با مسئولان بانک شهر داشته، انتخاب کرده است. در آن نشستی که خداداد برگزار کرده، یک مسئول باشگاه هم حضور داشته است.

علیرضا دبیر از جمله معرفان خداداد عزیزی به احمدی بوده است. برای سرپرست پرسپولیس چند گزینه بوده که احمدی با دبیر مشورت کرده است و روی قطعی شدن خداداد به جمع‌بندی رسیدند.

منبع
قرمزآنلاین

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Russell

خداداد؟ دبیر؟ احمدی؟
چی داره به روز پرسپولیس میاد؟!

مستر پرسپولیسی

خداداد باشه یا هر کس دیگه مهم رشد تیم پرسپولیس ه خداداد هر چند با لحاظ ادبی کمی ضعف داره اما فوتباله دیگه معلم اخلاق و بهداشت نیستش که

نصیر

خداداد تا چند سال پیش علنا می گفت پرسپولیسی هست مثل رامین و سردار آزمون و.. اما تقریبا اواخر دوران کیروش که استقلالی ها با کودتا تقریبا تمام ساختار فدراسیون فوتبال و ورزش ایران رو با کمک لابی امنیتی شون گرفتن و برانکو رو از ایران اخراج کردن و اون بلژیکی رو کردن سرمربی تیم ملی و تاج رو دوباره از زندان کردن رئیس فدراسیون.. مثل رامین رضائیان و خیلی های دیگه شروع کردن عقب نشینی کردن…

ماهان

مشکل خلیلی چی بود…

مهدی

یعنی خاک بر سر اونی که می خواد آبروی باشگاه بزرگ پرسپولیسو ببره .

این آقای بی شخصیت در حد همون تراکتوره

حسین

باتوجه به شرایط فصل جدید پرسپولیس ،نیاز به بازیکن جوان،جنگنده ،باهوش شوت زن و قدرت بدنی فوق‌العاده بنام رامین برزگر که کریم باقری دیگری است دارد

محمد

هر روز بیشتر از آرمانهای شاهین دور میشویم.

پرسپولیس همیشه قهرمان

افتضاح…. پرسپولیس آدم هتاک و فحاش نمی‌خواد مگه قحط الرجاله اصلا به دبیر چه ربطی داره

جمال الدین

واقعآ که

Saman

باشگاهی که سرمایه های خودش مثل افشین خان رو راحت کنار میذاره تا کفتار هایی مثل عزیزی که توی دو سه فصل اخیر که توی سوراختور بود، توهین و فحاشی ای نبود که به پرسپولیسی ها نکرده باشه رو جذب می‌کنه اسمش هرچی باشه پرسپولیس نیست. چی بر سر پرسپولیسمون اومده که یه معلوم الحال مفلوکی مثل دبیر باید واسه اومدن یه کرکس نون به نرخ روز خوری مثل عزیزی به یه آدم غیر فوتبالی و غیر پرسپولیسی ای مثل احمدی معرفی نامه بده. قشنگ پرسپولیس رو به نجاست کشیدید

صدای سرخ

دیره دیگه واسه این حرفا
روزی که حنجره مونو پاره میکردیم که بااین واگذاری دارند گور پرسپولیس رو میکنند واوج تبعیض وناعدالتیه این واگذاری خائنانه ،،،هوادار درخواب خرگوشی بود وسرمست ازقهرمانی های پیاپی واصلا این چیزارو درک نمیکرد پیشکسوت هم بهش میگفتیم واگذاری میگفت مگه حواله خودروست که واگذارکنند!!!!!همین قدرنادان واحمق!!!
الان دیگه احمدی کیسه کش میخش محکم شده هرکاری بخوادمیکنه

کاپیتان ابدی

خاک تو سر اونی که این نکبت رو بیاره پرسپولیس
لامصبا نمیگیم سرپرستمون باید یه پرسپولیسی اصیل باشه حداقل کسی رو نیارید که تا دیروز برامون کری میخونده شده زمان علی دایی که مربی دروازه بانامون غلامپور بود
قحط الرجال که میگن همینه

جمال الدین

به کجا رسیدیم که فردی مثل خداداد بشه سرپرست تیم واقعآ جای تاسف بسيار داره

Saeed

کم مونده این انگل هرجایی بیاد تیم ما

م.س

ازپیشکسوتان پرسپولیس استفاده کنید

م.س

بدرد پرسپولیس نمیخورد.سرپرست پرسپولیس باید دارای شخصیت مدیریتی واز پیشکسوتان پرسپولیس باشد

آریا

شاید اوردنش برای مقابله با هوچیگریهایی تیمای دیگه شاید این بتونه حق تیم رو بگیره از فدراسیونیها مدیرها که بی بخار هستن

ققنوس

متوجه نمی‌شوم به این دبیر قرمساق چه ارتباطی داره

حسین

با عجب کسی هم مشورت کرده چرا نرفت با پهلوان رسول خادم مشورت کنه ؟ ایشون ۲۴ ساعت تو شبکه های سیمای میلی برا پول میچرخه … اینجا هم بانک شهر پول حسابی بهش میده میاد چند روز دیگه یهویی سر از تیم کیسه درمیاره

کاف

باشگاهی که بزرگ‌ترین و فرهیخته‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران مثل حسین کلانی و علی دایی و کریم باقری و علی‌آقا کریمی و مهدوی‌کیا و محمد دادکان و دکتر زادمهر و محمد خاک‌پور و… رو در تاریخ پرافتخارش داره رو به جایی رسوندن که باید افراد پست و زبونی مثل دبیر و احمدی و خداداد عزیزی براش تصمیم بگیرن!!! خدا باعث و بانی همه‌ی این زمین خوردن‌ها و پسرفت‌ کردن‌هایی که هرروز شاهدش هستیم رو نابود بکنه.

نصیر

خداداد یکی از عوامل سومی پرسپولیس در آسیا بوده…به نظرم این همه فحاشی هم درست نیست…

صدای سرخ

بهترین گلزن اسیایی پرسپولیسه
تو۵بازی ۴تاگل حساس برای پرسپولیس زد
اتفاقا همین خوبه
فوتبال جای دادوبیداد وفحش وخشونته

محمدامین

اینجوری پیش برن ؛تیم رو از چشم همه میندازند،خودمون کم پیشکسوت با اخلاق و کاربد و باسواد نداریم