مرجع خبری پرسپولیس : پس از برنامه ریزی عجیب و غریب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و قرار گرفتن استقلال برابر نیمی از ترکیب تیم پرسپولیس ،  استفاده از بازیکنان دوپینگی، بازی کردن از مرحله ابتدایی تا فینال در ورزشگاه آزادی ، و تعویق 2 ماهه برگزاری فینال جام حذفی ، حالا در فاصله سه روز مانده به برگزاری فینال جام حذفی محل برگزاری این بازی عوض شد.

طبق تصمیم جدید کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال دیدار نهایی جام حذفی بین دو تیم استقلال و شاهین بوشهر روز پنج‌شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

این ورزشگاه ۵۰ هزار نفری است.

پیش از این قرار بود فینال جام حذفی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود که مسئولان استقلال نسبت به زمین این ورزشگاه معترض بودند. تمام اعتراضات از 2 ماه گذشته تا کنون رد شده بود و مسئولان سابق سازمان لیگ و فعلی کمیته مسابقات در مصاحبه های رسمی تاکید کردند به هیچ وجه محل این مسابقه تغییر نخواهد کرد.

 

حالا و در فاصله سه روز مانده به برگزاری این مسابقه محل برگزاری عوض شده و به شهر استقلالی اهواز منتقل شده است!

 

عادل فردوسی پور حین گزارش بازی استقلال و راه آهن با اشاره به این تصمیم عجیب گفت ، بازی فینال جام حذفی هم به اهواز منتقل شده و تصمیمی است که باید ببینیم خود فدراسیون فوتبال گرفته یا براش گرفتن؟!

 

خدمات فدراسیون فوتبال برای رسیدن استقلال پس از سال ها به یک جام پایانی ندارد و باید دید این آخرین نمونه خوش خدمتی ها به دوپینگی های پایتخت خواهد بود و یا امدادهای غیبی در طول 90 دقیقه این مسابقه نیز به یاری آبی پوشان خواهد آمد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)