مهاجم تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: وقتی به تیم بزرگسالان اضافه نشدم، تصمیم احساسی گرفتم. اشتباه کردم ولی حالا برگشته‌ام. امیدوارم پرسپولیس با این شرایط بازی‌های آخرش را تشریفاتی کند و در این صورت شانس بیشتری برای جوان‌ترها وجود خواهد داشت.

مرتضی خراسانی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: متولد خرداد سال 76 هستم. فوتبال را از نوباوگان ارزش شروع کردم و برای چهار سال در رده‌های سنی نوباوگان و نونهالان آقای گل تهران شدم. پس از آن به نوجوانان احسان ری پیوستم و در رده سنی جوانان بود که پیراهن پرسپولیس را به تن کردم. امیر جهانگیری از مربیان جوانان پرسپولیس من را به آقای مجید پروین معرفی کرد و ایشان هم بعد از دیدن فوتبالم من را به عضویت تیم در آوردند.

از وی درباره دلیل افت او در ماه‌های اخیر می‌پرسیم و اینکه گفته می‌شد به خاطر عدم انتخاب توسط تیم بزرگسالان، انگیزه‌های خودش را از دست داده بود که توضیح می‌دهد: فقط می‌توانم بگویم اشتباه کردم. وقتی طاهرخانی برای ادامه حضور در تمرینات انتخاب شد در خودم می‌دیدم که این شانس را داشته باشم اما کمی بد آوردم. من در اولین تمرین گل هم زدم ولی حضور من با اردوی تیم در امارات همزمان شد. من در آن اردو حاضر نبودم و بعد از آن هم نشد که تمرینات را ادامه بدهم. مأیوس شده بودم و البته اشتباه بود.

خراسانی تصریح کرد: حالا می‌دانم گاهی شرایط بر وفق مراد  نیست. در زندگی یک فوتبالیست خیلی پیش می‌آید که به دلایل مختلف به خواسته‌های خود نمی‌رسد ولی کسی موفق می‌شود که به جنگیدن برای اثبات خودش ادامه بدهد. من یک راه اشتباه را در پیش گرفته بودم ولی الان دوباره برگشته‌ام.

مهاجم امیدهای پرسپولیس درباره ارزیابی خود از نتایج تیم امید و تاثیر عملکرد او روی این نتایج تصریح کرد: من احساسی تصمیم گرفتم ولی الان تمام فکر و ذکرم فوتبال است. در پرسپولیس اینقدر خوب تمرین می‌کنم تا به هدف خودم برسم. به خودم صدمه زدم ولی الان خودم را پیدا کردم. تیم امید هم نتایج خوبی گرفت و فکر می‌کنم روند کنونی تیم‌های پایه در سال آینده همگی بهتر نتیجه خواهند گرفت.

وی همچنین درباره تیم پرسپولیس و برانکو گفت: فکر می‌کنم این روزها هیچ پرسپولیسی پیدا نشود که از شرایط تیم ذوق زده نباشد. در کاربلد بودن برانکو هم که شکی نیست. بهتر از این نمی‌شود. من فقط آرزو می‌کنم پرسپولیس اختلاف امتیاز خودش را زیاد کند، اگر این اتفاق بیفتد در بازی‌های آخر شانس بیشتری هم به جوان‌ها می‌رسد و شاید در این صورت ما هم شانسی برای نشان دادن خودمان پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)