بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نباید از اشتباهات داوری به عنوان یک حربه استفاده کرد.

احسان خرسندی در گفت‌وگو با برنا در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی توسط این تیم اظهار داشت: لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم، قاعدتا مثل همه لیگ‌های فرسایشی دنیا فراز و نشیب زیادی داشتیم. این اتفاق چند باری هم در بالای جدول بین ما، سپاهان و یکی دو تیم دیگر افتاد اما بالاخره پرسپولیس قهرمان شد. احساس می‌کنم پرسپولیسی‌ها هفته‌های آخر از لحاظ ساختار تیمی از بقیه بهتر بودند از نظر نتیجه‌گیری فوق‌العاده عمل کردند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با تقابل پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی تصریح کرد: از نوع فوتبالی که استقلال و پرسپولیس بازی می‌کردند، مشخص بود که این دو تیم را یکبار دیگر در فینال حذفی خواهیم دید. هر دو تیم شایسته حضور در فینال بودند،در حالی که بقیه تیم ها اصلا اینطور نبودند. دیدار پرسپولیس_هوادار و استقلال_نساجی را که ببینید از دقایق ابتدایی بازی مشخص است که کدام تیم‌ها برنده دیدارها خواهند بود. هر دو تیم به حق به فینال رسیدند و امیدوارم که شاهد فینال جذابی باشیم‌. لیگ برای پرسپولیسی‌ها تمام شده است و آنها به دنبال کسب این جام هم هستند، شاید استقلالی‌ها چون جام نگرفته‌اند و دوست دارند هواداران خود را خوشحال کنند انگیزه بیشتری داشته باشند و تلاش بیشتری کنند.

خرسندی در واکنش به اعتراضات استقلال به داوری و درخواست حضور داور خارجی برای دربی عنوان کرد: این حواشی جز اینکه لذت فوتبال را کمتر کند کاری دیگری نمی‌کند. بگذارید هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی‌ها از فوتبال لذت ببرند. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها اتفاق افتاده است، استقلالی‌ها خیلی به این موضوع می‌پردازند در صورتی که نباید اینگونه باشد. ما با این اتفاق که تا این حد اشتباهات داوری در فوتبال ما زیاد شده کنار آمده‌ایم خودمان هم می‌دانیم که جالب نیست اما از آن به عنوان یک حربه جهت متشنج کردن جو قبل از بازی استفاده نکنیم؛ بگذاریم تماشاچیان از فوتبال لذت ببرند حالا چه با برد استقلال چه با باخت.

مربی جوانان پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم‌های پایه گفت: یکی، دو فصلی است که به ثبات رسیده‌ایم. امسال تمربنات را به موقع شروع کردیم و در رده جوانان بیش از ۹۰ درصد از نفرات مورد نظر را جذب کرده‌ایم. قرعه‌کشی بازی ها انجام شده و منتظر شروع رقابت‌ها هستیم. احتمالا با یک تیم قدرتمند وارد مسابقات شویم.

وی در ادامه گفت: برای بازیکنان جوانان و امید تست‌گیری معنایی ندارد اما برای رده نونهالان و نوجوانان این اتفاق به صورت عمومی اتفاق افتاد. در رده جوانان و امیدها هم خیلی از بازیکنان برای تست‌گیری آمدند در صورتی که فراخوانی هم نداده بودیم.

خرسندی در پایان گفت: در آکادمی پرسپولیس بازیکنان خوبی داریم که چندین بار به تمرین بزرگسالان رفته‌اند و یحیی گل‌محمدی هم اذعان داشت که اگر شرایط جدول حساس نبود از آن ها در دیدارهای لیگ استفاده می کرد. امسال در حدود ۱۱ کارت بزرگسال برای بازیکنان پایه صادر کردیم و ۴ نفر آن ها توانستند در لیگ برتر بازی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)