مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه استیل آذین از تمایل علی سعیدلو برای حضور هدایتی در هیئت مدیره پرسپولیس خبر داد.

 

محمدرضا خروطی در خصوص شایعه بازگشت هدایتی به پرسپولیس، وضعیت مبهم استیل آذین، وضعیت تیم داری هدایتی و خیلی مسائل دیگر صحبت کرد که در ادامه می آید:

 

آیا این که می گویند سعیدلو از هدایتی خواسته به پرسپولیس برگردد، صحت دارد؟
قبلا بله. الان سعیدلو از مهلت قانونی 3 ماهه که گذشته، فکر نمی کنم دیگر متولی ورزش باشد ولی قبل از آن سعیدلو علاقه داشت، هدایتی به سمت پرسپولیس بیاید.
هدایتی هم ابراز علاقه کرده بود؟
من و هدایتی پرسپولیسی هستیم و این تیم را دوست داریم. معتقدیم پرسپولیس باید دست پرسپولیسی ها باشد نه آنهایی که می خواهند از این تیم برای خودشان پله ی ترقی درست کنند به سمت این طرف، آن طرف. پرسپولیس آدم دلسوز می خواهد که برای این تیم دلسوزی کند. هدایتی قبلا این کار را کرده و نشان داده دلسوز پرسپولیس است اما آقایان دیگر فکر نمی کنم برای پرسپولیس دلسوز باشند. دلسوز خودشان هستند تا پرسپولیس ولو این که بخواهند در مسند ورزش مملکت باشند.
اگر هدایتی به پرسپولیس می آمد، آیا با توجه به مشکلاتی که با کاشانی داشت و دارد، آن وقت باید کاشانی می رفت؟
بله. البته این را باید از هدایتی بپرسید که اگر می آمد، کاشانی می رفت یا نه ولی هدایتی تمایلی برای کارکردن با کاشانی را ندارد و بارها هم اعلام کرده است.
چند درصد احتمال دارد که هدایتی به پرسپولیس برگردد؟
اگر آن شرایطی که هدایتی مد نظر دارد، مهیا شود انشالله به زودی او را درپرسپولیس می بینید.
چه شرایطی دارد؟
بالاخره خودتان که در سوال به آن اشاره کردید.
یعنی کاشانی برود؟
نه حالا من نمی خواهم به لفظ اسم ببرم ولی اگر هدایتی بخواهد بیاید پرسپولیس باید چیدمان خودش را داشته باشد. معتقدم بهترین گزینه برای ریاست مجمع پرسپولیس هدایتی است. هم دلسوز است و هم نمی خواهد از پرسپولیس برای خودش پله ی ترقی درست کند. یک بار قبلا آمده، برای این تیم هزینه کرده و امتحانش را پس داده است.
اگر به پرسپولیس بیاید، علی دایی می ماند؟
بله هدایتی دایی را دوست دارد. پرسپولیسی ها و تماشاگران هم دایی را دوست دارند. اگر آرامش در پرسپولیس حاکم بود و باشد دایی لایق این است که تیم را قهرمان جام حذفی کند. این لیاقت را ما در او می بینیم.
اما امسال نتایج خوبی با پرسپولیس نگرفت؟
آرامش نداشت. خودش مگر نگفت که آرامش نداشته است.
این را ضعف مدیریتی می دانید؟
همه آقایان کارشناسان این را ضعف مدیریتی می دانند نه فقط من.
شنیدیم هدایتی دنبال صبای قم است. آیا بالاخره این باشگاه را می خرد؟
نه. ببینید الان چند تیم به ما پیشنهاد دادند. حتی حاضرند با تیم استیل آذین پوئن هایی را بدهند ولی هدایتی دوست دارد این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر بیاورد. با همین بازیکنان دوست داریم مجدد برگردیم.
بازیکنان حفظ می شوند؟
آن بازیکنانی که دلشان با تیم باشد، با آغوش باز از آنها استقبال می کنیم. آنهایی هم که می خواهند بروند براساس شرایط قرارداد عمل می شود. تنها قرارداد مهدوی کیا تمام شده است و بقیه قرارداد دارند.
فکر می کنید در استیل آذین به هدایتی خیانت شد؟
نه. ببینید یک اشتباه مدیریتی در باشگاه بوده اس. حالا در همه سطوح اشتباه داشتیم. برای موفقیت باید از مدیریت تا بازیکنان باید همدل باشند که همدل نبودیم. هرکاری کردیم نشد که این همدلی را ایجاد کنیم. تصمیم گیری هایی شد که اشتباه بود. تعویض مکرر مدیریت و کادر فنی و همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاق بیافتد. این تجربه گرانبهایی برای ما شد. شاید یکی از اشتباهات ما شلوغی نیمکت و برکناری تومباکوویچ بوده است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)