مرجع خبری پرسپولیس : یار غار حسين هدايتي در باشگاه استيل‌آذين گاهي اوقات صحبت‌هايي مي‌كند كه حتي خود هدايتي نيز توقع شنيدن آنها را ندارد. ديروز هم محمد خروطي در گفت‌وگويي به راحتي از علاقه هدايتي به پرسپوليس، عدم‌همكاري با كاشاني و حضور مجدد دايي در پرسپوليس سخن گفت كه بدون شك بيان آنها در اين موقعيت زماني چندان عادي به نظر نمي‌رسد.


آنطور که مي‌گویند سعیدلو از هدایتی خواسته به پرسپولس برگردد، صحت دارد؟
قبلا بله. الان سعیدلو از مهلت قانونی 3 ماهه که گذشته، فکر نمي‌کنم دیگر متولی ورزش باشد ولی قبل از آن سعیدلو علاقه داشت، هداتی به سمت پرسپولیس بیاید.

هدایتی هم ابراز علاقه کرده بود؟
من و هدایتی پرسپولسی هستیم و این تیم را دوست داریم. معتقدم پرسپولس باید دست پرسپولسی‌ها باشد نه آنها که مي‌خواهند از این تیم برای خودشان پله ترقی درست کنند به سمت این طرف، آن طرف.

 

پرسپولس آدم دلسوز مي‌خواهد که برای این تیم دلسوزی کند. هدایتی قبلا این کار را کرده و نشان داده دلسوز پرسپولس است اما آقایان دیگر فکر نمي‌کنم برا پرسپولس دلسوز باشند. دلسوز خودشان هستند تا پرسپولس ولو این که بخواهند در مسند ورزش مملکت باشند.

 

 

 

اگر هدایتی به پرسپولس مي‌آمد، آیا با توجه به مشکلاتی که با کاشانی داشت و دارد، آن وقت باید کاشانی مي‌رفت؟
بله. البته این را باید از هداتی بپرسید که اگر مي‌آمد، کاشان مي‌رفت یا نه ول هدایتی تمایلی برای کارکردن با کاشانی را ندارد و بارها هم اعلام کرده است.

چند درصد احتمال دارد که هدایتی به پرسپولس برگردد؟
اگر آن شراط که هدیاتی مد نظر دارد، مهیا شود ان‌شاءا… به زودی او را در پرسپولیس مي‌بینید.

چه شرایطی دارد؟
بالاخره خودتان که در سوال به آن اشاره کردید.

یعنی کاشانی برود؟
نه حالا من نمي‌خواهم به لفظ اسم ببرم ولی اگر هدایتی بخواهد بیاید پرسپولس باید چیدمان خودش را داشته باشد. معتقدم بهترین گزینه برای ریاست مجمع پرسپولیس هدایتی است. هم دلسوز است و هم نمي‌خواهد از پرسپولس برای خودش پله ترقی درست کند. یک بار قبلا آمده، برای این تیم هزینه کرده و امتحانش را پس داده است.

اگر به پرسپولس بیاید، علی دایی مي‌ماند؟
بله هداتی دایی را دوست دارد. پرسپولیس‌یها و تماشاگران هم دایی را دوست دارند. اگر آرامش در پرسپولس حاکم بود و باشد دایی لیاق ان است که تیم را قهرمان جام حذف کند. این لیاقت را ما در او مي‌بینیم.

اما امسال نتاج خوبی با پرسپولس نگرفت؟
آرامش نداشت. خودش مگر نگفت که آرامش نداشته است.

این را ضعف مدیریت مي‌دانید؟
همه آقایان کارشناسان این را ضعف مدیریت مي‌دانند نه فقط من.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)