مدیرعامل تیم گهر دورود تأکید کرد: پرسپولیس و هوادارانش در قلب من هستند اما در این دیدار لایق شکست نبودند.

فارس، محمد خروطی پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی فوق‌العاده خوبی بود، از جوانان غیور و جوینده نام تیم‌مان همین توقع را داشتم. برای کسب پیروزی به میدان آمده بودیم ضمن تبریک به هواداران تیم محبوبم که در قلب من جا دارند این شکست حق ما نبود، داوران باید صحنه‌های این بازی را ببینند و در مورد آن نظر بدهند.

وی در مورد اینکه آیا داوری این مسابقه مشکلی داشت، اظهار داشت: در برخی از صحنه‌ها به نظر می‌رسید داور با ملایمت با پرسپولیسی‌ها برخورد می‌کند و برخورد تندی با ما دارد. البته اعتراض چندانی نداریم اما کارشناسان صحنه‌ها را بررسی کنند.

مدیرعامل گهر دورود در مورد اینکه هواداران تیمشان بسیار عصبانی بودند، خاطرنشان کرد: این هواداران به دلیل مصافت زیادی که طی کردند و احساساتی که دارند کمی عصبانی هستند. وقتی تیم جلو بود فکر می‌کردند به پیروزی رسیده‌اند اما فوتبال همین است و از این اتفاقات در آن زیاد می‌افتد.

خروطی در مورد اینکه آیا گهر دورود مشکل مالی دارد، خاطرنشان کرد: با مالیات پولی که به بازیکنان داده‌ایم حدود 55 درصد از قرارداد آنها را پرداخت کردیم، مشکل مالی نداریم، اگر بازیکنان ما مثل همین مسابقه در ادامه عمل کنند، قول می‌دهم زودتر هم پول خود را دریافت کنند و پاداش‌های بسیار خوبی هم در صورت ماندن در لیگ برتر پرداخت کنیم.

وی در مورد اینکه آیا گهر در لیگ برتر می‌ماند، تأکید کرد: آرزو می‌کنیم این اتفاق بیفتد. ما با حسین هدایتی به اینجا آمدیم تا این تیم را حفظ کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

خروطی ادامه داد: گهر از دورود بیرون نمی‌رود، رنگ پیراهن تیم ما قرمز و سفید است و در این مسابقه استثنائا لباس سفید به تن کردیم.

وی در مورد اینکه هواداران گهر پول درون زمین می‌ریختند، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم، این موضوع به صورت خودجوش بوده و به من ارتباطی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)