مرجع خبری پرسپولیس : اگر فصل نقل و انتقالات را برای باشگاه پرسپولیس همین گونه پایان یافته فرض کنیم متأسفانه باید از پرسپولیس به عنوان بازنده بزرگ نقل و انتقالات نام برد. این تیم تا به اینجای کار نه تنها نتوانسته مشکلات فصل گذشته تیمش را ترمیم کند که دچار معضلات تازه ای شده که باعث نگرانی است.

پرسپولیس در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر از نداشتن دروازه بان ششدانگ و مطمئن رنج می برد. در این فصل دو دروازه بان نسبتا مطمئن تر خود را احتمالا در اختیار نخواهد داشت، مهدی واعظی به تیم صبای قم پیوسته است و میثاق معمار زاده هم در حال حاضر خیلی علاقمند به تمدید نشان نمی‏دهد. در این بحران بی گلری در فوتبال ایران اگر میثاق با تیم دیگری قرار داد ببندد، آن وقت پرسپولیس با یک علیرضا حقیقی چه خواهد کرد؟

مشکلات خط دفاع پرسپولیس که در فصل قبل مثل پاشنه آشیل در بسیاری از مسابقات امتیازها را از دست پرسپولیس خارج کرد، دراین فصل ترمیم نشده. آیا پرسپولیس نیاز به یک مهره بین المللی در خط دفاع ندارد؟ آیا خط دفاع پرسپولیس در این فصل با این پتانسیل استحکام را دارد؟

مشکل تازه پرسپولیس نداشتن یک هافبک دفاعی مطمئن است. با جدایی مازیار زارع و پژمان نوری حالا پرسپولیس با معضل یک بازیکن توپ گیر و یا دونده در میانه میدان دست و پنجه نرم می کند.

پرسپولیس که در پروژه خرید بازیکنانی مثل فرزاد آشوبی ناکام بود، حالا معلوم نیست برای رفع این مشکل چه خواهی کرد. شاید تنها نقطه قوت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات به خط حمله بر می‏گردد. حضور بازیکنانی مثل مجتبی زارعی و اشپیتم آرفی به قدرت خط حمله این تیم می افزاید.

نکته مهم دیگر معلوم نبودن استراتژی پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات است. بسیاری از بازیکنان خریداری شده، بازیکنان خوبی هستند اما نمی توان از کنار این احتمال به راحتی گذشت شاید با برنامه ها و تفکرات مربیان همخوانی نداشته باشد، این اتفاقی است که در مورد بازیکنان بزرگی چون شوچنکو هم رخ داده … پس با همه این تفاسیر به ما حق بدهید که نگران باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)