بازار نقل و انتقالات فوتبال ايران چندي‌ست كار خود را آغاز كرده؛ هرچند تا به امروز بمب آنچناني در اين بازار منفجر نشده است!

اما نكته‌اي كه در اين مختصر نوشته مي‌خواهيم به آن بپردازیم مربوط است به خریدهای خاص امیر قلعه‌نویی؛ خریدهایی که در طول بازی‌های تیم سابق‌شان مقابل استقلال جنجال‌ساز شده‌اند و بعضا از ترکیب تیم نیز کنار رفته‌اند.

یکی از این بازیکنان محمدمهدی نظری، مهاجم جوان و جویای نامی است که فصل گذشته را در فجرسپاسی شیراز گذراند و این روزها گویا حضورش در ترکیب فصل آینده آبی‌پوشان پایتخت قطعی شده است. جالب اینکه بدانید این بازیکن فصل گذشته و در کوران رقابت‌های لیگ برتر مقابل استقلال بازی نه‌چندان جالبی را از خود به نمایش گذاشت و پس از آن متهم به کم‌کاری شد؛ هرچند وی در بازی‌های بعد آنچنان نمایشی از خود به یادگار گذاشت که لااقل هواداران فجر ضعف عجیب وی در آن بازی مهم را از یاد بردند.

دیگر بازیکنی که عصر دیروز (یکشنبه) خبر پیوستنش به استقلال مطرح شد، احمد جمشیدیان است. جمشیدیان فصل گذشته را در سپاهان توپ زد اما در نیم‌فصل دوم و به خصوص در بازی‌های حساس و پایانی این تیم و در حالیکه کرانچار به شدت به حضور مهاجمی چون او نیاز داشت بنا به دلایل نامعلومی از ترکیب کنار گذاشته شد. برخی شنیده‌ها در آن مقطع حاکی از کم‌کاری مهاجم طلایی‌پوشان بود و عده‌ای معتقد بودند اطرافیان قلعه‌نویی در آن شرایط پیشنهاد حضور در ترکیب فصل آینده استقلال را داده‌اند. بماند که جمشیدیان چند روز قبل با تراکتورسازی وارد مذاکره شد اما به یک‌باره با امضاء قرارداد به استقلال پیوست.

بد نیست  نگاهی به سابقه امیرخان در تیم‌های گذشته‌اش داشته باشیم و ببینیم وقتی وی از استقلال به سپاهان رفت چه شرایطی رقم خورد و چه بازیکنانی با وی به سپاهان پیوستند و پس از آن وقتی از سپاهان راهی تراکتورسازی شد چه بازیکنان و همراهانی با وی به این تیم رفتند و بعد…

راستی! به نظر شما سایر بازیکنان موردعلاقه امیرخان چه کسانی هستند؟! حدس با شما…!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)