مرجع خبری پرسپولیس : از میان 5 خرید لیگ برتری پرسپولیس تنها بازیکنی که تا به حال مورد غضب واقع نشده است علی کریمی است که از حمایت زیادی میان هواداران برخوردار است.

 

پرسپولیس که با قهرمانی جام حذفی به عنوان دومین نماینده ایران راهی لیگ قهرمانان آسیا شده با 5 خرید لیگ برتری و یک بازیکن خارجی خود را برای حضور قدرتمند در لیگ یازدهم تقویت کرد.

 

در خط دروازه میثاق معمارزاده در شرایطی با پرسپولیس قرارداد بست که در اردوی تیم ملی حضور داشت. حالا این بازیکن در اختیار باشگاه قرار گرفته است تا به تیم دیگری منتقل شود. حمید استیلی دیروز در کنفرانس مطبوعاتی بازی با سایپا درباره وی گفت:«اگر در یک تیم یک نفر انرژی منفی داشته باشد، به بقیه هم منتقل می‌شود. سیبی که گندیده باشد در یک جعبه سیب همه را خراب می‌کند. میثاق معمارزاده گلر خوبی است و امیدوارم موفق شود.»

 

در خط دفاعی محمد نصرتی با کاری که انجام داده تا پایان نیم فصل از سوی باشگاه محروم شده و احتمال محرومیت تا پایان بازی ها از سوی فدراسیون وجود دارد.

 

در خط هافبک جواد کاظمیان پس از هتریک برابر صنعت نفت آبادان و اعتراض به نیمکت نشینی مورد غضب واقع شد و چند بازی پیچ و مهره نیمکت سفت کرد.

 

در خط حمله نیز مهرداد اولادی نیمی از فصل را مصدوم بود و نیم دیگر را به دلیل اعتراض روی نیمکت جاخوش کرده و در نبود هاشمیان و غلامرضا رضایی ، پس از نوروزی و حمزه پور برای وقت تلف کردن آخرین ثانیه های بازی به میدان می آمد. وضعیت اولادی که با قراردادی سنگین و با هزار امید و آرزو به پرسپولیس آمد به حدی رو به وخامت گذاشت که استیلی او را هم در اختیار باشگاه گذاشت تا با بازیکنی از تراکتورسازی تعویض شود اما در نهایت نظرش عوض شد. اولادی پس از این تصمیم گفته بود:«تراکتورسازی اگر من را می خواهد باید 7-8 بازیکنش را به پرسپولیس بدهد.»

 

در این میان تنها کسی که بلایی سرش نیامده علی کریمی بوده که از حمایت زیادی بین پرسپولیسی ها برخوردار است و تا به حال جان سالم به در برده.

 

حالا پرسپولیس آن قدر بازیکن کم آورده که کریم باقری 37 ساله را برای پر کردن تمرینات به درفشی فر کشانده است! احتمالا پس از فروش میثاق معمارزاده نیز باید با دروازه بانی زیر 21 سال راهی مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)