پیشکسوت داوری فوتبال گفت:حکم موقت یعنی مرگ تدریجی برای این کمک داور و او کسی است که همه می دانند در این داستان ها نقشی نداشته است.

علی خسروی در گفت و گو با اوج درباره بحث فساد در فوتبال عنوان کرد:آقایان!در فوتبال فسادی وجود ندارد.این حرفها همه بدون مدرک و سند است و بیان آن توسط برخی آقایان مصداق بارز تشویش اذهان عمومی محسوب می شود.

وی ادامه داد:افرادی این گونه بحث ها را بر سر زبانها انداختند که به تازگی وارد چرخه فوتبال شده اند.ایرادی ندارد.بالاخره واقعیت روشن می شود و من از مقامات امنیتی و قضایی تقاضا می کنم که حرفه ای ترین کارشناسان خود را وارد این پروژه کنند تا یک بار برای همیشه مشخص شود در این فوتبال چه خبر است.

داور بازنشسته فوتبال کشور درباره محرومیت موقت برای کمک داور بازی سپاهان با پرسپولیس گفت:مگر پلاک ماشین است که بگوییم عبور موقت است؟اینگونه حکم دادن یعنی چی؟حکم موقت یعنی مرگ تدریجی برای این کمک داور و او کسی است که همه می دانند در این داستان ها نقشی نداشته است.

وی افزود:روزی گفتند سکه در کار است.بعد صحبت از لوازم خانگی شد.چرا مشخص نشد که اصل بحث چیست؟من فکر می کنم با این اتفاقات باید فاتحه داوری را در فوتبال ایران خواند.من در این باره با علی دایی خیلی صحبت کردم.او به واقع در فوتبال ما یک برند محسوب می شود و فکر می کنم کل جریان از باشگاه پرسپولیس خارج شده است.به طور کلی این مساله خیلی بزرگ شد و امیدوارم با توجه به تبعات آن کاری کنیم که آرامش به داوری بازگردد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)