مرجع خبری پرسپولیس : مهاجمی که امروز یک تنه با کمک معمارزاده شکست سنگین سرخپوشان را رقم زد همان بازیکنی است که با هنرنمایی استیلی و کاشانی از تمرینات پرسپولیس دیپورت شده بود.

 

معضلات ناشی از مدیریت ناکارآمد عموما” بعد از جدایی مدیران ناموفق از یک مجموعه نمایان می شود. آیینه تمام نمای این ادعا را می توان در وضعیت کنونی پرسپولیس جست و جو کرد.

 

سرخپوشان امروز در حالی مقابل صنعت نفت آبادان تن به شکست دادند که مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری مسابقه ، بازی را تحت تاثیر دو نام دانسته بود ، فونیکه سی و میثاق معمارزاده.

 

 

درخشش خارج از تصور مهاجم مالیایی صنعت نفت زمانی برای هواداران پرسپولیس غیرقابل تحمل می شود که بدانیم این بازیکن اساسا برای پوشیدن پیراهن سرخپوشان به ایران آمده بود و در نهایت با کج سلیقگی های استیلی و کاشانی راه آبادان را در پیش گرفت. بعدها البته با همان متر و معیار ، مدافعی بورکینافاسویی به نام مامادوتال به ترکیب سرخپوشان رسید که یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در زمین بود و مجموعه 5 بازی هم برای این تیم به میدان نرفت.

 

 


علاوه بر این دومین بازیگر این نمایش میثاق معمارزاده بود که از سوی حبیب کاشانی در اعتراض به پیشنهاد بی شرمانه گلر اول تیم ملی برای حیف و میل کردن بیت المال به پرسپولیس آمده بود. دروازه بانی که از همان روز اول خود را یگانه ناجی دروازه سرخ ها و شایسته پوشیدن پیراهن شماره یک می دانست.

 

 

با این وجود اما با نگاهی بی غرض به روند بازی پرسپولیس در آبادان ، نمی توان از پیشرفت شاگردان دنیزلی در بازی روی زمین و حفظ توپ تحت فشار حریف چشم پوشی کرد. تردیدی نیست که اگر گل کریمی که بی شک با حضور دنیزلی به دوران اوج خود نزدیک شده، به دلایل نامشخص مردود اعلام نمی شد ، اسکوربورد ورزشگاه تختی آبادان در پایان 90 دقیقه نتیجه متفاوتی را ثبت می کرد.

 

پرسپولیس این روزها با وجود تلاشی که برای رسیدن به فلسفه افندی دارد ، شدیدا متاثر از مدیریت ناکارآمد حبیب کاشانی و ویرانه های به جای مانده از دوران کابوس وار حمید استیلی است. این که دنیزلی با وجود اشتباهات مکرر میثاق ، همچنان چاره ای جز اعتماد به دروازه بان اول تیمش ندارد ، ناشی از همان خشت کجی است که معماران ناآگاه پرسپولیس در ابتدای فصل بنا کرده بودند.

 

با این تفاسیر همچنان پیشرفت شاگردان دنیزلی برای چشم های تیزبین و بی غرض قابل درک است و امید به آینده ای روشن تر با مکتب مصطفی دنیزلی و البته حمایت هواداران آگاه غیر قابل انکار…


پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)