پرسپولیس از زمان شروع فصل نقل‌وانتقالات تابستانی عملکرد خوبی نداشته و نتوانسته بازیکن بخرد.

چند هفته از شروع فصل نقل‌وانتقالات می‌گذرد و تیم‌ها مشغول مذاکره و امضای قرارداد با بازیکنان مورد نظرشان هستند در شرایطی که سپاهان و استقلال تاکنون با چند بازیکن قرارداد بسته‌اند و در آستانه رونمایی از چند بازیکن دیگر هم هستند، پرسپولیس هنوز موفق به جذب بازیکن نشده و این موضوع در کنار جدایی چند بازیکن کلیدی فصل گذشته باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. هواداران پرسپولیس این روزها به‌شدت از عملکرد رضا درویش عصبانی هستند و اعتراض خود را هم نسبت به او نشان دادند. کار به جایی رسید که دیروز صدای سیدجلال حسینی هم درآمد و به شدت از این وضعیت انتقاد کرد و گفت درویش باید رفتارش را تغییر دهد.

تجمع پرسپولیسی‌ها پس از هایجک‌شدن لیموچی

هواداران پرسپولیس پس از جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی اعتراض خاصی به عملکرد رضا درویش نکردند و واکنش جدی نشان ندادند. آن‌ها تصور می‌کردند باشگاه برای جانشینی این ۲ ستاره خود خیلی زود وارد عمل خواهد شد و با نفراتی چون مهدی لیموچی و رامین رضاییان قرارداد امضا می‌کند ولی اتفاقات روزهای اخیر باعث عصبانیت و نگرانی پرسپولیسی‌ها شده است.

پرسپولیس در چند هفته اخیر مذاکرات زیادی با باشگاه آلومینیوم اراک و لیموچی انجام داده بود ولی در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت راهی سپاهان شود و قید حضور در جمع سرخپوشان را بزند. از طرفی پرسپولیس در جذب رضاییان هم جدی عمل نکرد و این بازیکن سر از استقلال درآورد. ناکامی در جذب لیموچی و حضور رضاییان در استقلال باعث شد تحمل هواداران پرسپولیس تمام شود و آن‌ها در روزهای اخیر به‌شدت از عملکرد رضا درویش انتقاد کرده‌اند. پرسپولیسی‌ها حتی در روزهای اخیر مقابل ساختمان این باشگاه هم تجمع کرده‌اند و قصد دارند به رضا درویش و دیگر مدیران باشگاه برای بستن یک تیم قدرتمند فشار بیاورند.

جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در کنار وضعیت نامشخص علیرضا بیرانوند و گیورگی گولسیانی و حتی احتمال جدایی عبدالکریم حسن نشان می‌دهد پرسپولیس باید در اکثر پست‌ها بازیکن بخرد تا تیمی در حد و اندازه قهرمانی داشته باشد.

درویش این روزها مشغول مذاکره با ایول العملود، مدافع راست اهل کشور مراکش بوده و با او به توافق نهایی هم رسیده است. او همچنین قصد دارد نفراتی چون فرشاد احمدزاده را هم پرسپولیسی کند تا جای خالی ۲ ستاره فصل قبل خود که به تراکتور رفتند هم پر شود. با این حال ماجرا به همین ۲ پست ختم نمی‌شود و پرسپولیس با توجه جدایی احتمالی بیرانوند باید یک دروازه‌بان جدید به خدمت بگیرد که در بازار فعلی کار بسیار سختی است و آن‌ها همچنین منتظر پاسخ نهایی علی علیپور هم هستند.

اتفاقات اخیر و جدایی چند بازیکن پرسپولیس در کنار ناکامی در جذب چند ستاره و عملکرد موفق استقلال و سپاهان حالا فشارها روی رضا درویش و حسین بادامکی را به بالاترین حد ممکن رسانده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)