مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل دست یافت و استقلال در تبریز تراکتورسازی را شکست داد. از همه چیز بگذریم می رسیم به خانه اول ، داوری!

وقایعی که امروز در لیگ برتر دیدیم در نوع خود جالب بود ، روزی که دیدیم برخورد توپ به سر مدافع حریف در بازی استقلال مستحق اخراج بازیکن و اهدای یک پنالتی به تیم رقیب است و دفع توپ توسط مدافع تیم دیگری با دست در بازی برابر پرسپولیس حرکتی کاملا عادی است!

حرکت تنه به تنه مدافع در همان بازی اول که با سرنگونی مصنوعی مهاج توام شود با اعلام پنالتی داور جریمه می شود و ضربه مدافع جا مانده به ساق جادوگر آسیا در بازی دوم نه تنها خطایی به دنبال ندارد ، نشان دهنده تمارض و شبیه سازی کاپیتان پرسپولیس است!

در مسابقه ای که میان دو تیم صدرنشین جدول لیگ برتر برگزار شد بهترین داور! چند سال اخیر فوتبال ایران در سلسله اشتباهاتی که البته جزئی همیشگی از داوری وی به نفع یک تیم خاص شده است، به راحتی هر چه تمام تر الطاف خود نسبت به تیم محبوبش را به کمال رساند و دودستی 6 امتیاز ناقابل به آبی ها هدیه کرد تا بار دیگر پرچم آبی رنگ خود را به اهتزاز در آورد و ما بار دیگر به یاد بیاوریم خوش خدمتی های این قاضی عادل جامعه پاک پاک پاک! داوری کشورمان را برای باشگاهی خاص و زجر بکشیم از یادآوری خاطرات پنالتی های سوخته در دربی هایمان و صدماتی که همیشه از جانب او به سرخپوشان رسیده است.

بازی دوم در تهران ، ورزشگاه آزادی و با قضاوت داوری با قدرت استماع فوق العاده برگزار شد اما ظاهر امر این طور نشان می دهد این قدرت شنوایی بالا از توان بینایی وی به شدت کاسته است که موجب می شود متوجه این نشود کسی که توپ را با دست از جلوی پای مهاجم پرسپولیس می زند به هیچ وجه دستکش دروازه بانی ندارد!

“خطای هند” چیست و پنالتی به چه می گویند؟چه زمانی داور باید اعمال قانون کرده و به نشانه ضربه آزاد مستقیم در محوطه جریمه و اعلام پنالتی در سوت خود بدمد؟ پیراهن تیم باید رنگ آبی داشته باشد تا قدرت بینایی افزایش یابد ؟ یا هنگامی که بخواهیم تیمی را به زور صاحب جام کنیم؟ یا خوش خدمتی به عضو فعال هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در نظر باشد؟ شاید هم برای نابودی کامل تیم رقیب…

در هر حال ما زنده ایم. چه با داوری چه ناداوری… ولی بهتر است آقایان مدعی فکری به حال کاهش(بخوانید حذف)سهمیه داوری ایران  در جامعه بین المللی بکنید. شاید بتوانید علت آن را در دو بازی امروز ببینید. به شرط وجود بینش کارشناسی و بی طرفانه…

علی ستایش

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)