دو نفر به شدت مجروح شده و جراحت یک نفر دیگر سطحی تر است. یکی از سه ژنراتور ورزشگاه ایبروستار منفجر شده و هیچ تضمینی نیست که این ژنراتور به موقع تعمیر شود.

انفجار یکی از سه ژنراتور وزشگاه ایبروستار در جزیره لاپالمای مایورکا،  برگزاری بازی اسپانیا- بلاروس که قرار بود روز جمعه ساعت 22 از سری رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا برگزار شود، ممکن است باعث لغو این مسابقه شود.

دو نفر به شدت دچار سوختگی شده اند و سوختگی یک نفر کمتر است و این سه نفر با اورژانس به بیمارستان سون اسپاسس پالمای مایورکا منتقل شدند. دلیل این سانحه از کار افتادن ژنراتور اصلی ورزشگاه و آتش سوزی سیستم الکترونیکی ورزشگاه بود. درحال حاضر سیستم نورپردازی ورزشگاه و اسکوربورد از کار افتاده و هیچ سیستم الکترونیکی ای کار نمی کند.

هیچ قطعیتی وجود ندارد که این سیستم الکترونیکی تا ساعت برگزاری بازی درست شود و تضمینی برای برطرف شدن به موقع این مشکل نیست.

مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا با سران دو تیم در حال صحبت هستند.قرار بود عصر امروز دو تیم به نوبت در این ورزشگاه تمرین کنند و حالا جلسه تمرینی آنها در شهرک ورزشی آنتونیو آسنسیوی مایورکا برگزار می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)