مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان این که تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند تاکید کرد: بازیکان گسترش فولاد برای بازی با پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارند و مطمئن هستم در ورزشگاه آزادی بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

حسین خطیبی در گفتگو با مهر، با اشاره به آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد: ما بعد از بازی با استقلال صنعتی یک روز استراحت کردیم و تمرینات را پی می‌گیریم. خوشبختانه بازیکنان با انگیزه‌های زیادی تمرین می‌کنند و به دنبال این هستیم با بهترین وضعیت خود به مصاف پرسپولیس برویم.

وی در خصوص دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است. این تیم فصل جاری بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته و مربی بزرگی را هم در اختیار دارد. اما باید تاکید کنم که انگیزه‌های زیادی برای بازی با این تیم داریم. بازیکنان از همیشه با انگیزه‌تر هستند و به دنبال این هستیم بازی خوبی را ارایه کنیم.

مربی تیم گسترش فولاد همچنین در خصوص خرید بازیکنان خارجی عنوان کرد: بازیکن پرتغالی خیلی خوب نبود و بعد از چند روز تمرین با وی خداحافظی کردیم. ما به دنبال سه بازیکن خارجی هستیم که خوب باشند. در حال حاضر هم "بیتو" بازیکن فصل پیش تیم فجرسپاسی در تمرین تیم ما حضور دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)