مربی گسترش فولاد می‌گوید که مقابل پرسپولیس دنبال کسب سه امتیاز هستند ولی یک امتیاز هم راضی کننده است.

حسین خطیبی مربی تیم گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی این تیم مقابل پرسپولیس بیان کرد: بازی مقابل پرسپولیس دیدار بزرگی است. بازیکنان‌مان جوان و با انگیزه هستند. می‌خواهیم بازی خوبی را ارائه بدهیم. تمرین‌های خوبی را برگزار کرده‌ایم و بازیکنان‌مان آماده بازی هستند و ان‌شاءالله بازیکنان بتوانند توانایی‌هایشان را مقابل ستاره‌های پرسپولیس نشان دهند.

وی ادامه داد: دنبال کسب سه امتیاز هستیم و برای این موضوع تلاش خواهیم کرد ولی اگر یک امتیاز هم در این بازی بگیریم قابل قبول است.

خطیبی درباره استقبال هواداران تبریزی از بازی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: خوشبختانه در بیرون از خانه نیز تنها نیستیم و هواداران تبریزی ما را تنها نگذاشته‌اند و با حمایت‌شان دلگرمی بیشتری به ما داده‌اند. امیدوارم هواداران تبریزی با حضور در استادیوم آزادی بازیکنان گسترش فولاد که اکثرا بومی هستند را حمایت کنند.

مربی گسترش فولاد درباره تیم پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و خوبی است و مربی بادانش و فهیمی دارد. بازیکنان بزرگی دارد و از شرایط تیمی مناسبی برخوردار است. آنها مدعی قهرمانی هستند. سعی می‌کنیم نقاط قوت این تیم را ببندیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم و البته نقاط ضعف خودمان را نیز برطرف سازیم. سعی خواهیم کردم اجازه مانور و بازی راحت را به حریف ندهیم. حریف سرسختی خواهیم بود.

وی درباره روند نتیجه‌گیری این تیم و عملکرد گسترش فولاد بیان کرد: ما از نظر فوتبالی طبق نظر کارشناسان، فوتبال خوبی را ارائه دادیم ولی کمی بازیکنان‌مان بی‌تجربه هستند. در هر بازی موقعیت‌های زیادی داریم ولی به خوبی از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. روند‌مان رو به رشد است و تیم‌مان در یک یا دو بازی واقعا بدشانسی آورده است و نتوانسته‌ایم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در حالی که در آن بازی‌ها می‌توانستیم پیروز باشیم.

مربی تیم گسترش فولاد تبریز ادامه داد: از بازیکنان‌مان راضی هستم و بسیار خوب کار کرد‌ه‌اند. سعی‌مان را به کار می‌گیریم تا روند رو به رشدمان ادامه یابد.

خطیبی درباره وضعیت استادیوم اختصاصی این باشگاه بیان کرد: از بازی اول سعی کرده‌ایم در استادیوم اختصاصی بازی کنیم زیرا در آنجا تمرین می‌کنیم و بازی کردن در آنجا برایمان خوب است و هواداران‌مان نیز راحت‌تر می‌توانند به استادیوم بیایند. حضور هواداران‌مان در بازی بسیار خوب است. استادیوم اختصاصی ما مشکلاتی از نظر امکانات داشت ولی این اشکالات برطرف شده و قول داده‌اند از بازی ذوب آهن در زمین خودمان بازی کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: این تیم جوان و بومی است و ان‌شاءالله مسئولان و هواداران از این تیم حمایت کنند. بازیکنان جوان‌مان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و سعی می‌کنیم این تیم را امسال پدیده لیگ برتر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)