پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بیشتر پول خرید ساختمان این باشگاه را او پرداخت کرده است نه فدراسیون فوتبال.

حجت‌الله خطیب در واکنش به صحبت‌های روز گذشته منصور قنبرزاده مبنی بر اینکه ساختمان 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال متعلق به فدراسیون فوتبال است و یا باید اجازه‌اش پرداخت یا خریده شود، اظهار داشت: در سال 84 نزد دادکان رفتم و از او درخواست کردم ساختمانی را برای باشگاه پرسپولیس و استقلال مهیا کند. بعد از فکر و مطالعه دادکان قبول کرد که این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: برای خرید ساختمان 400 میلیون فدراسیون فوتبال و 700 میلیون خودم پرداخت کردم. آن زمان توافق کردیم به علت دلایلی مانند عدم فروش ساختمان باشگاه توسط مدیران آینده و اینکه این ساختمان جای طلب‌ طلبکاران اهدا نشود، سند آن را به نام فدراسیون فوتبال بزنیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فدراسیون فوتبال حق تصرف در این ساختمان را ندارد و چه بسا که آن 400 میلیون هم از طریق بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس تأمین نشده باشد.

خطیب افزود: ساختمان باشگاه پرسپولیس متعلق به این باشگاه است چون پول خریدش را خودمان داده‌ایم. قنبرزاده حرف اشتباهی زده است. فدراسیون هزار کار دیگر دارد و بهتر است آقایان به این کارها برسند، شما چه کار به ساختمان پرسپولیس دارید؟!

وی ادامه داد: دادکان کار خوبی کرده و آقایان این کار را خراب نکنند، این کار گناه است. تمام مدارک این قضیه موجود است و می‌توان آنها را ارائه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)